جشن «هزارتوی گل» در اصفهان برگزار خواهد شد

مدیر روابط‌عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از برگزاری جشن «هزارتوی گل» خبر داد و گفت: این جشن در مجموعه آموزشی و تفریحی باغ گل‌های اصفهان برگزار خواهد شد.

جواد الهی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جشن «هزارتوی گل» اظهار کرد: این جشن روز _پنجشنبه بیست‌وپنجم خردادماه_ از ساعت ۱۷:۰۰ در باغ گل‌های اصفهان واقع در میدان بزرگمهر برگزار خواهد شد و ورود برای عموم رایگان است.

وی با بیان اینکه مجموعه آموزشی تفریحی باغ گل‌ها در سال ۱۳۷۵ با مساحتی بالای ۷۰ هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید، افزود: در این مجموعه علاوه بر ایجاد محیط زیبا و دلنشین با گونه‌های مختلف گل‌های فصلی و دائم، طراحی‌های گوناگون و مجموعه‌هایی مانند گلخانه گیاهان گرمسیری و کاکتوس و انواع باغ‌های ژاپنی، فرانسوی، ایتالیایی، صخره‌ای و رز دارویی، این باغ را از بی‌نظیرترین باغ‌های دنیا قرار داده است.

جشن «هزارتوی گل» در اصفهان برگزار خواهد شد

مدیر روابط‌عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این مجموعه بیش از ۲۰۰ نوع گل فصلی و ۱۰۰ نوع گل دائمی در رنگ‌های مختلف کاشته شده است، تصریح کرد: باغ گل‌های اصفهان دارای تمام امکانات رفاهی شامل رستوران و دم‌نوش خانه، نمازخانه، سرویس بهداشتی و پارکینگ آماده خدمات‌رسانی به مردم است.

کد خبر 666862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.