گیر کردن دست کودک در چرخ گوشت حادثه آفرید

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: ستاد فرماندهی آتش‌نشانی در جریان حادثه‌ای مبنی بر گیر کردن دست کودک درون چرخ گوشت قرار گرفت و بلافاصله تیم‌های امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

هادی عیدی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ستاد فرماندهی آتش‌نشانی در جریان حادثه‌ای مبنی بر گیر کردن دست کودک درون چرخ گوشت در شهرک میانرود قرار گرفت، این حادثه ساعت ۱:۲۷ بامداد امروز _‌سه‌شنبه بیست و سوم خردادماه_ به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و بلافاصله تیم‌های امداد و نجات ایستگاه‌های ۱۷ و شش به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه ناراحت‌کننده دختر بچه سه ساله بر اثر غفلت والدین دست خود را در چرخ گوشت فرو می‌برد که سبب گیر افتادن دست کودک درون چرخ گوشت می‌شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: در این حادثه آتش‌نشانان بلافاصله قسمتی از چرخ گوشت را در محل باز کرده و سپس تیم عملیاتی، کودک را با خودرو اورژانس جهت ادامه انجام عملیات به بیمارستان نمازی منتقل کرده و عملیات رهاسازی دست این کودک با استفاده از تجهیزات تخصصی و تحت نظارت پزشکان متخصص آغاز و آتش‌نشانان ضمن برش زدن بدنه فلزی این چرخ‌گوشت موفق به رهاسازی دست دختر خردسال از داخل گلویی چرخ گوشت شدند.

وی تصریح کرد: پس از جداسازی قطعات فلزی این چرخ گوشت مشخص شد، بر اثر شدت این حادثه چهار انگشت این کودک به‌دلیل گرفتار شدن در لابه‌لای تیغه چرخ گوشت به‌صورت جدی آسیب دیده است.

عیدی پور افزود: بارها کارشناسان آتش‌نشانی به والدین توصیه می‌کنند که در کنار کودکان از چرخ گوشت استفاده نکنید یا آن را در محلی بگذارید که دسترسی کودکان به آن امکان‌پذیر نباشد، چرا که یک لحظه غفلت باعث آسیب‌های جبران ناپذیری خواهد شد.

کد خبر 666843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.