شناسایی نقاط ضعف و انحراف حسابرسی‌ شهرداری تهران ضروری است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حسابرسی‌های سال ۱۴۰۱ طولانی شده است و در دستور کار قرار خواهد گرفت، گفت: شناسایی نقاط ضعف و انحراف اهمیت دارد و برای رفع آن با جدیت اقدام کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم خردادماه_ در یکصدوپنجاه‌وچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات دستور جلسه امروز اظهار کرد: روند موضوع حسابرسی‌های سال ۱۴۰۱ بسیار طولانی شده است، امروز حسابرسی‌های باقی‌مانده را در دستور کار قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه حسابرسی‌های سال ۱۴۰۰ باید آغاز شود، چراکه حوزه عملکرد شورای ششم و شهرداری فعلی است، افزود: شناسایی نقاط ضعف و انحراف نیز اهمیت دارد و برای رفع آن با جدیت اقدام کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مشکلات کودکان اوتیسم نیز در جلسه امروز شورای ششم پایتخت مطرح خواهد شد، خانواده‌های این قشر نیاز به حمایت جدی دارند و شورای اسلامی شهر در این زمینه احساس مسئولیت می‌کند، تلاش ما این است که در شهر بتوانیم امکاناتی را فراهم کنیم و همکاری لازم را با مجموعه اوتیسم داشته باشیم تا اندکی از سختی خانواده این افراد کاسته شود.

وی تصریح کرد: برای اینکه تولید داخلی لطمه نخورد، با تمام تولیدکنندگان ارتباط داریم اما مدت زمان انتظار برای اتوبوس از ۴۵ دقیقه عبور می‌کند.

سروری با اشاره به استفاده از اتوبوس‌های دست دوم گفت: تلاش می‌کنیم با همراهی دولت هرچه سریع‌تر این اتوبوس‌ها که در حد نو است را وارد کنیم، لذا در این زمینه با کشورهای اروپایی و آسیایی در حال مذاکره هستیم.

کد خبر 666835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.