مهدی طارمی همچنان در تیررس آث‌میلان

مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال یکی از گزینه‌های اصلی آث‌میلان برای جایگزینی زلاتان ابراهیموویچ به‌شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در شماره امروز خود نوشته است که میلان برای تقویت خط حمله خود به مارکوس تورام چشم دارد. مهاجم مونشن گلادباخ که مورد توجه پاریس نیز قرار گرفته است و میلان باید ابتدا منتظر بماند تا تکلیف وی با پاریسی‌ها مشخص شود.

البته روسونری دو گزینه دیگر نیز مدنظر قرار دارد. جانلوکا اسکاماکا که فصل چندان موفقی را در وستهم سپری نکرد، گزینه‌ای برای انتقال قرضی به شمار می‌رود و پس از او، سران میلان، بازیکنان دیگری را مد نظر قرار داده‌اند که مهدی طارمی دیگر گزینه مورد نظر است.

گاتزتا نوشته است که تورام در این هفته تصمیم خود را خواهد گرفت. او باید از بین پول پاریس سن ژرمن و میلان، یکی از انتخاب کند. سپس اسکاماکا حضور دارد که رم و اینتر نیز به جذب او علاقه‌مند هستند و در نهایت مهدی طارمی که قراردادش در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد، اما پورتو نمی‌خواهد او را بفروشد. ممکن است نام‌های دیگری وارد بازی شوند.

گزارش روزنامه ایتالیایی در شرایطی به پایان رسید که از پرتغال خبر می‌رسد پورتو برای تنظیم کردن حساب‌های خود، به فروشی در حد ۵۰ میلیون یورو نیازمند است. این می‌تواند محرکی برای فروش مهدی طارمی تبدیل شود تا بخشی از مبلغ مورد نیاز اژدها جهت رعایت فیرپلی مالی تأمین شود.

کد خبر 666781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.