طرح رصد ۲ آرزوهای دیرینه اهالی منطقه ۱۰ را محقق خواهد کرد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با اجرای طرح های ترافیکی و تملک معارضان و نیز اصلاح نحوه بارگذاری و لکه‌گذاری ساختمان‌های منطقه در کمیسیون ماده ۵ آرزوهای دیرینه اهالی منطقه۱۰ محقق خواهد شد.

به‌گزارش خبرنگار ایمنا، احمد صادقی امروز _دوشنبه بیست‌ودوم خردادماه_ در جریان بازدید در قالب طرح رصد ۲ اظهار کرد: با اجرای طرح‌های ترافیکی و تملک معارضان و نیز اصلاح نحوه بارگذاری و لکه‌گذاری ساختمان‌های منطقه در کمیسیون ماده ۵ آرزوهای دیرینه اهالی منطقه ۱۰ محقق خواهد شد.

وی افزود: همانطور که می‌دانیم منطقه ۱۰ به لحاظ سرانه‌های فرهنگی، ورزشی، فضای سبز به نسبت تراکم جمعیت و نوع بافت مسکونی این منطقه جزو مناطق محروم محسوب می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در راستای شناسایی طرح‌های اولویت‌دار در این منطقه این موارد مد نظر قرار گرفت و سعی بر این شد تا به این سرانه‌ها اضافه شود.

وی ادامه داد: در این بازدید مشاهده شد که بسیاری از فضاها که در سال گذشته سنگلاخ و یا محل تجمع زباله بوده امروز به فضای ورزشی تبدیل شده (بالغ بر پنج هزار مترمربع) و رضایت اهالی منطقه به ویژه کودکانی که نیاز به فضای بازی و ورزشی دارند را در بر داشته است.

صادقی تصریح کرد: همانطور که اشاره شد تراکم جمعیتی در این منطقه و نوع بافت خاص و فرسوده این منطقه و معابر کم عرض سبب شده که تردد در این منطقه با مشکل مواجه شود و این مهم در زندگی شهروندان نیز تأثیرات منفی گذاشته است، لذا با شناسایی موارد اولویت دار در اصلاح طرح‌های ترافیکی سعی شده است تا این مشکلات برطرف شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: به عنوان مثال طرح ترافیکی خیابان شهید رنجبر و تعریض آنکه از آرزوهای دیرینه اهالی منطقه بوده با تملک املاک معارض در حال اجرا است و یا اصلاح بار گذاری و لکه گذاری در منطقه در کمیسیون ماده ۵ می‌تواند محرک توسعه در منطقه باشد و سبب ساز نوسازی بافت ریز دانه و فرسوده این منطقه شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این موارد و طرح‌ها و پروژه‌هایی که به خواست مردم به اجرا گذاشته می‌شود محقق و بازدیدهایمان در قالب طرح رصد نیز در راستای نظارت بر حسن اجرای این طرح‌ها و نیز ارزیابی اقدامات از زبان شهروندان و اهالی منطقه است.

صادقی اظهار کرد: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در این بازدیدها علاوه بر نظارت بر اجرای پروژه‌ها، شنوای درخواست‌ها و انتقادات اهالی منطقه نیز خواهیم بود چرا که طرح‌های اولویت دار آینده نیز از دل همین درخواست‌ها و انتقادها تعریف می‌شود.

به گزارش ایمنا، میثم مظفر، عضو شورای اسلامی شهر تهران هم در این بازدید حضور داشت.

کد خبر 666772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.