پایان اعزام حجاج از فرودگاه اصفهان

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان از پایان عملیات اعزام ۷۸۰۰ زائر سرزمین وحی در تاریخ بیست‌ودوم خردادماه از فرودگاه شهید بهشتی خبر داد.

به گزارش ایمنا، ابوذر ضیایی از پایان عملیات اعزام زائرین خانه خدا از فرودگاه اصفهان خبر داد و اظهار کرد: در عملیات رفت حجاج امسال که از تاریخ هشتم خرداد ماه آغاز و صبح امروز بیست و دوم خرداد ماه به پایان رسید، تعداد ۷۸۰۰ زائر با ۳۳ پرواز عازم سرزمین وحی شدند.

وی افزود: طی این عملیات تعداد ۵۵ کاروان از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری با ۱۹ پرواز به مقصد مدینه و ۱۴ پرواز به مقصد جده اعزام گردیدند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان با اشاره به شروع عملیات بازگشت حجاج به اصفهان از تاریخ هفدهم تیرماه تصریح کرد: طبق زمانبندی اعلام شده از سوی شرکت هواپیمایی ایران ایر، زائرین خانه خدا با ۳۳ پرواز و تا تاریخ بیست و چهارم تیرماه وارد فرودگاه بین المللی شهید بهشتی خواهند شد.

ضیایی در پایان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کلیه عوامل اجرایی خدمت‌رسان به زائران در طول پروازهای رفت اظهار کرد: از امروز به دنبال برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم جهت استقبال از حجاج محترم در عملیات برگشت و فراهم نمودن تسهیلات لازم جهت مستقبلین گرامی هستیم.

کد خبر 666744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.