توقیف کامیون ۶ میلیاردی حامل احشام قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از کشف ۱۱۸ رأس احشام قاچاق به ارزش شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و دستگیری دو متهم در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق دام و طیور، مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر حین گشت‌زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این کامیون پرداخته و موفق شدند ۱۱۸ رأس گوسفند زنده که به صورت قاچاق و بدون هرگونه مدارک قانونی و معتبری حمل می‌شد را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش احشام مکشوفه را شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این راستا یک دستگاه کامیون توقیف، دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی با اشاره به نقش مخرب قاچاق کالا و ارز بر اقتصاد و معیشت هموطنان، خاطرنشان کرد: طرح مقابله با قاچاق کالا و اقلام اساسی خانواده‌ها به صورت منظم توسط این فرماندهی انجام می‌شود و پلیس در برخورد با اخلالگران اقتصادی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 666727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.