دستگیری سارق، ۲۴ ساعت پس از آخرین سرقت

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارق منازل ظرف ۲۴ ساعت پس از آخرین سرقت خود خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت اموال منازل، موضوع شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در حال انجام تحقیقات در خصوص پرونده این سرقت‌ها بودند که یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس آگاهی اعلام کرد نیمه شب گذشته مردی به اتاق فرزندم وارد شده و وقتی او متوجه شده بالش را روی صورتش گذاشته تا نتواند داد و فریاد کند و وقتی من به اتاقش آمدم سارق با در دست داشتن یک دستگاه گوشی تلفن همراه که ارزش آن ۷۰۰ میلیون ریال بود از بالکن اتاق فرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با بررسی اظهارات این شهروند، اطلاعات به دست آمده از فرزند وی، بررسی صحنه وقوع جرم و جمع‌آوری آثار و ادله لازم، سرانجام سرنخ‌هایی از این سارق به دست آمد و کارآگاهان توانستند با استفاده از اشراف و هوشمندی بالای خود هویت متهم که از سارقان سابقه‌دار و غیربومی بود را به دست آورند و در کمتر از ۲۴ ساعت او را در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

وی ادامه داد: متهم پس از دستگیری در مواجه با مدارک و مستندات ارائه شده از سوی پلیس به جرم خود معترف شد و به ۱۰ فقره سرقت اموال از منازل مردم اقرار کرد که ارزش این اموال توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ ترکیان خاطرنشان کرد: با راهنمایی متهم، مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و مقادیر قابل توجهی اموال به سرقت رفته به مال باختگان بازگردانده شد. در نهایت نیز هر دو نفر به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 666725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.