آزادکاران نوجوان ایران در آستانه کسب ۳ مدال طلا در قهرمانی آسیا

در ادامه بازی‌های کشتی‌ آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا، سه نماینده ایران به دیدار پایانی راه پیدا کردند و این شانس را دارند که برای کشورمان مدال طلا کسب کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در پایان دیدارهای مقدماتی اوزان ۶۵، ۷۱ و ۸۰ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا که امروز _دوشنبه بیست‌ودوم خردادماه_ در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد، سینا خلیلی در وزن ۶۵ کیلوگرم، ابوالفضل حسینی در وزن ۷۱ کیلوگرم و ابوالفضل رحمانی در وزن ۸۰ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم سینا خلیلی در دور اول با نتیجه ۱۱ بر ۴ محمد عبداله از پاکستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۲ بر صفر یوساکو تسوجیتا از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. خلیلی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر صفر سورابه از هند را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه پیدا کرد. وی در این دیدار به مصاف رستم جان کاخاروف از قرقیزستان می‌رود.

در وزن ۷۱ کیلوگرم ابوالفضل حسینی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر پوروداگوا از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه چهار بر صفر و ضربه‌فنی کای چانگ از چین‌تایپه را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کرد. حسینی در این مرحله با نتیجه ۱۲ بر ۲ مقابل آلپ ارسلان بگنجوف از ترکمنستان به برتری رسید و به دیدار فینال رسید. وی در این دیدار با نوردولت سیلبکوف از قزاقستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم ابوالفضل رحمانی در دور اول با نتیجه چهار بر صفر و ضربه‌فنی بایامدورج انخبات از مغولستان را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم با نتیجه چهار بر صفر دولتگلدی میرادوف از ترکمنستان را از پیش رو برداشت. رحمانی در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه ۱۱ بر صفر نوراسیل یراسیل از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه پیدا کرد. وی در این دیدار به مصاف سورابه یاداو از هند می‌رود.

کد خبر 666691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.