ساخت مجموعه المان‌های آتش‌نشان در گرگان

رئیس کمیته زیباسازی شهرداری گرگان از ساخت مجموعه المان‌های آتش‌نشان خبر داد و گفت: هدف از ساخت و نصب المان آتش‌نشان زنده نگه‌داشتن یاد شهدای آتش‌نشان و ارج نهادن به مقام والای فرهنگ ایثار و فداکاری میان آحاد جامعه است.

احمد سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه از ساخت مجموعه المان‌های آتش‌نشان در شهر گرگان خبر داد و اظهار کرد: در راستای گرامیداشت مقام آتش‌نشان و تجلیل از فداکاری‌های آن‌ها، طراحی، ساخت و نصب المان آتش‌نشان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: هدف از ساخت و نصب المان آتش‌نشان زنده نگه‌داشتن یاد شهدای آتش‌نشان و ارج نهادن به مقام والای فرهنگ ایثار و فداکاری میان آحاد جامعه است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری و رئیس کمیته زیباسازی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و برگزاری جلسات متعدد کمیته زیباسازی شهرداری گرگان تلاش می‌شود تا هفتم مهرماه که در تقویم کشور ما به عنوان روز «آتش‌نشان و ایمنی» نام‌گذاری شده است در چهارراه رسالت (چهارراه شهید رجایی) و مجاورت ایستگاه شماره یک آتش‌نشانی این مجموعه المان آتش‌نشان جانمایی و نصب شود.

سالاری تصریح کرد: نصب المان‌ها علاوه بر ارتقای حس تعلق و دلبستگی به مکان، زیبایی، خاطره‌انگیزی، معانی و مفاهیم فرهنگی و هویتی را به شهروندان انتقال می‌دهد.

کد خبر 666677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.