برگزاری اولین دوره آمادگی جسمانی کارکنان پایگاه هوانیروز اصفهان

اولین دوره آمادگی جسمانی کارکنان پایگاه هوانیروز اصفهان امروز و فردا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اولین دوره آمادگی جسمانی کارکنان پایگاه هوانیروز اصفهان امروز و فردا _بیست‌ودوم و بیست‌وسوم خردادماه_ با حضور نمایندگان تربیت بدنی نزاجای ارتش برگزار می‌شود.

سرهنگ امید اصغرزاده، نماینده و سرداور تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح این برنامه اظهار کرد: طبق دستور فرمانده نیروی زمینی درخصوص اجرای طرح لبیک ۳۱ یگان‌های هوانیروز نیز از سال دوم در برنامه قرار گرفتند. دو روز آتی در خدمت پایگاه چهارم هستیم و با اجرای پنج آیتم برنامه در دستور کار است. همچنین براساس آیتم‌های پیش بینی شده آیتم‌های چهارگانه که روز اول برگزار می‌شود ۵۰ نفر برای حمل مجروح، ۵۰ نفر بارفیکس، ۵۰ نفر دوی ۴ در ۹ متر سرعت و در انتهای کار ۵۰ نفر نیز برای شنای سوئدی در آزمون شرکت می‌کنند.

وی افزودد: تفاوتی که آزمون امسال و سال گذشته داشته انتخاب کارکنان از کل مجموعه یگان صورت می‌گرفت و در سال جاری گردان به گردان و پایگاه به پایگاه انجام می‌شود. نیمی از نفرات را یگان مربوطه انتخاب می‌کند و نیم دیگر را افراد اعزامی از تربیت بدنی نیروی زمینی انتخاب می‌شوند.

برگزاری اولین دوره آمادگی جسمانی کارکنان پایگاه هوانیروز اصفهان

نماینده و سرداور تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: امروز روز اجرا و آزمون خواهد بود. این برنامه باید در طول سال نیز برگزار شود اما دوره فعلی برای یگان هوانیروز اولین برنامه بوده و قطعاً رکوردها برای سال‌ها بهتر خواهد بود. چراکه دیگر یگان طبق برنامه مدون یک‌ساله خود و براساس قوانین داخلی دوره‌های اجرا کردند و امیدواریم در سال جاری آیتم‌های بهتری را از آنها شاهد باشیم.

وی افزود: هدف ما در تربیت‌بدنی نزاجا آمادگی جسمانی پرسنل است و این مورد پس از دوران خدمت نیز با افراد خواهد بود. درواقع تلنگری است که همکاران در بحث سلامتی و ورزش با توجه به مشغله‌هایی که در زندگی خود دارند زمان بگذارند.

سرهنگ بهرام نظری، فرمانده پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز پایگاه چهارم در راستای طرح لبیک ۳۱ یا امام خامنه‌ای کارکنان پایگاه چهارم هوانیروز برای انجام این مأموریت که حفظ آمادگی جسمانی افراد است آماده هستند و در رشته‌هایی که مدنظر فرمانده نیروی زمینی آمادگی خود را محک می‌زنند. در حال حاضر در کارگاهی حضور داریم که کارکنان در حال انجام حمل مجروح هستند و میزان آمادگی خود را نشان می‌دهند. امیدواریم با تلاش کارکنان بتوانیم این دوره آمادگی را به بهترین نحو ممکن سپری کنیم.

برگزاری اولین دوره آمادگی جسمانی کارکنان پایگاه هوانیروز اصفهان

وی ادامه داد: در این دوره علاوه بر آیتم اشاره شده دوی ۴ در ۹ متر، شنای سوئدی، بارفیکس، راهپیمایی با تجهیزات در دستور کار قرار دارد. این مسابقات و آمادگی رزمی در قالب دو روز کاری برگزار خواهد شد. امروز چهار رشته و یک رشته انجام می‌شود. ذکر این نکته ضروری است که امسال نخستین سالی است که این دوره به صورت مدون در کلیه یگان‌های نیروی زمینی در حال انجام است و مطمئن هستم با تدابیر فرماندهی محترم و مسئولان مربوطه برای سال‌های آتی به شکل‌های بهتر آنچه مدنظر سلسله مراتب است، انجام خواهد شد.

فرمانده پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان تصریح کرد: همه کارکنان پایگاه در میدان صبحگاه تجمع داشتند و نفرات براساس آنچه که فرمانده نیروی زمینی مورد نظر بود انتخاب، تعیین و در محل حضور پیدا کردند.

کد خبر 666666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.