پیشکسوتان دفاع مقدس رسالت مهمی در تقویت نهضت روایتگری دارند

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌غربی گفت: نهضت روایتگری امروز یکی از راه‌های انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید بوده و لازم است پیشکسوتان دفاع مقدس برای زنده ماندن این فرهنگ ارزشی به درستی نقش خود را ایفا کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، سردار جلیل وحیدی، امروز -یکشنبه بیست‌ویکم خردادماه_در جلسه شورای هماهنگی پیشکسوتان دفاع مقدس استان به تشریح اقدامات و عملکردهای این سازمان در سال گذشته پرداخت و اظهار کرد: در پاسداشت مجاهدت‌های رزمندگان و ایثارگران برنامه‌های مختلفی در محورهای مختلف صورت گرفت که اغلب برای نخستین بار طراحی شده بودند.

وی ورود به عرصه جهاد تبیین را از اهم فعالیت‌های این سازمان برشمرد و گفت: تبیین دستاوردهای دفاع مقدس امروز یک ضرورت است که باید مورد اهتمام همه باشد.

سردار وحیدی با تاکید بر شناخت جریان حق و باطل، افزود: امروز دشمنان از هر راهی برای تحریف دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند و می‌خواهند حقایق را وارونه نشان دهند، بدین جهت یکی از مهمترین راه‌های دفاع از جریان حق، جهاد تبیین است.

وی افزود: نهضت روایتگری امروز یکی از راه‌های انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید بوده و لازم است پیشکسوتان دفاع مقدس برای زنده ماندن این فرهنگ ارزشی به درستی نقش خود را ایفا کنند.

در پایان جلسه نیز هر یک از پیشکسوتان به بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرات خود پرداختند.

کد خبر 666567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.