سیستم فاینانس متروی تهران عملیاتی می‌شود

مدیرعامل شرکت متروی تهران گفت: نبود سیستم فاینانس مهم‌ترین مسئله در شرکت مترو است که تا دو هفته آینده عملیاتی خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، محسن هرمزی در یکصدوپنجاه‌وسومین جلسه شورای اسلامی شهر با بیان اینکه مشکلات انباشته‌ای در شرکت مترو وجود داشته که به آن رسیدگی نشده است، اظهار کرد: نداشتن سیستم فاینانس مهم‌ترین مسئله بود که تا دو هفته آینده عملیاتی خواهد شد؛ اقدامات لازم در مدت اخیر انجام شده است و در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود و نگرانی‌ها کاهش خواهد یافت.

وی افزود: بعضی از زمین‌های مربوط به شرکت مترو که در جلسه امروز شورای اسلامی شهر در مورد آن صحبت شد اسنادی دارد، به طور مثال خانه‌های سازمانی و املاک کرج به طور کلی اسناد یکپارچه دارد و ضرورتی ندارد که سند تکلیفی اخذ شود.

مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به رفع مشکلات پروانه شرکت سامانه محیط در راستای توافقات با بنیاد مسکن، خاطرنشان کرد: ایستگاه علامه جعفری و سایر ایستگاه‌ها ناظر به رفع مشکل پروانه اجرا می‌شود؛ کارگاه‌های ما در این بخش فعال است و تاکنون نیز یک ایستگاه به بهره‌برداری رسیده است.

هرمزی با بیان اینکه تکلیف خود را برای ایستگاه مترو دردشت انجام داده‌ایم، اضافه کرد: برخی از اقلام شرکت مترو به سایر شهرستان‌ها و به احتمال زیاد به قم واگذار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران با تأکید بر اینکه در سال گذشته گواهی‌های جذب کار انجام شده ۳۰ درصد بود، گفت: برای نخستین‌بار نزدیک به ۸۰ درصد در سال گذشته جذب داشته‌ایم.

هرمزی ادامه داد: در بخش وضع درآمدها و TOD مطالباتی داریم و امیدواریم بتوانیم به نتیجه برسیم؛ در زمینه مالیات نیز بند قطعی گرفتیم و مالیات به صفر رسید.

کد خبر 666560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.