عامل تخریب شیشه خودروهای شهروندان اصفهانی دستگیر شد

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با سلاح سرد اقدام به تخریب شیشه تعدادی از خودرو های شهروندان کرده بود در عملیات ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مسعود طُریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وصول خبری مبنی بر اینکه فردی با سلاح سرد اقدام به تخریب شیشه تعدادی از خودروهای پارک شده شهروندان در یکی از خیابان‌های شهر اصفهان کرده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با بررسی‌های میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی یک متهم در این رابطه شدند و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: هرگونه اقدام و تحرک مجرمانه افراد شرور و اراذل اوباش تحت رصد هوشمندانه پلیس قرار دارد و اجازه برهم زدن امنیت جامعه به این افراد داده نخواهد شد.

کد خبر 666517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.