اعتبار بیش از ۴ میلیارد ریالی برای آسفالت معابر منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به‌منظور مناسب‌سازی محیط، بهسازی معابر و ارتقای کیفی مسیر رفت و آمد شهروندان عملیات زیرسازی و آسفالت معابر این منطقه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در دست اجرا است.

به گزارش ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر اظهار کرد: اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت معابر، در راستای ارتقای کیفیت آسفالت و زیرساخت‌های معابر شهری با توجه به تأثیرپذیری معابر استاندارد و باکیفیت در ترافیک شهری در سطح منطقه در دست اقدام است.

وی افزود: این پروژه به منظور مناسب‌سازی محیط، بهسازی معابر، ارتقای کیفی و بهینه‌سازی مسیر رفت و آمد شهروندان با رعایت اصول فنی و با کیفیت مطلوب و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در دست اجرا است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه مدیریت شهری به کیفیت آسفالت معابر به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارد، گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت معابر در راستای بهبود سیما و منظر شهری از بیست‌وسوم خردادماه به مدت شش ماه در سطح منطقه اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: از عواملی که باعث افزایش عمر آسفالت می‌شود، نحوه زیرسازی و جنس آسفالت است، از این‌رو تمام اقدامات بر اساس استانداردهای لازم صورت گرفته است تا بتوانیم از نظر کمی و کیفی شاهد افزایش عمر آسفالت باشیم.

قاضی‌عسگر جلب رضایت شهروندان را یکی از اولویت‌های منطقه ۹ شهرداری اصفهان دانست و اضافه کرد: عملیات زیرسازی و آسفالت معابر سطح این منطقه به‌منظور بهسازی و ارتقای کیفیت آسفالت و تسهیل در تردد شهروندان با جدیت در حال انجام است.

کد خبر 666490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.