امدادرسانی آتش‌نشانی اصفهان به ۱۳۰۰ مورد حریق و حادثه در یک ماه

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: تعداد کل حریق وحادثه‌های رخ داده ماه گذشته شهر اصفهان ۱۳۰۰ مأموریت بوده که توسط نیروهای این سازمان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آتشپاد دوم ابراهیم مطلبی امروز _یکشنبه بیست‌یکم خردادماه_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» با اشاره به آمار حریق و حوادث رخ داده در طول یک ماه گذشته در شهر اصفهان، اظهار کرد: در یک ماه گذشته ۴۳۴ مورد حریق در شهر اصفهان رخ داده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد کاهش ۹ درصدی هستیم.

وی ابراز کرد: طی ماه گذشته ۸۶۶ حادثه عملیاتی توسط نیروهای آتش‌نشانی اصفهان انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد افزایش ۱۰ درصدی آمارها هستیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در مجموع، تعداد کل حریق وحادثه‌های رخ داده ماه گذشته شهر اصفهان، ۱۳۰۰ مأموریت بوده است که توسط نیروهای آتش‌نشانی به سرانجام رسیده و نسبت به مدت مشابه که ۱۲۶۷ مورد بوده، سه درصد افرایش یافته است.

وی افزود: تعداد ۵۴۶ نفر ماه گذشته توسط مأموران آتش‌نشانی از حوادث نجات پیدا کردند که نسبت به سال گذشته ۳۱ درصد افزایش داشته است، همچنین تعداد افرادی که در ماه گذشته فوت شده‌اند، ۱۵ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه تغییری نداشته است.

مطلبی در توضیح چرایی افزایش آمار تعداد عملیات‌های انجام شده توسط آتش‌نشانی شهرداری اصفهان در ماه گذشته گفت: هر ساله از اردیبهشت تا مردادماه، حوادث رؤیت مار در سطح شهر اصفهان افزایش پیدا می‌کند و منازلی که در نزدیکی اراضی خاکی یا مادی های آب قرار دارند، بیشتر در معرض رؤیت مار هستند.

وی ابراز کرد: حادثه رؤیت مار در شهر اصفهان عمدتاً خطر آفرین نیست و شهروندان به محض مشاهده مار، با ۱۲۵ تماس گرفته و مأموران آتش‌نشانی در راستای زنده‌گیری مار اقدام می‌کنند و از این بابت هیچ نگرانی برای شهروندان نیست.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: اگر قطعی برق در شهر اصفهان رخ دهد، تعداد عملیات‌های نجات افراد محبوس شده در آسانسور افزایش پیدا می‌کند.

کد خبر 666486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.