جست‌وجو برای یافتن ۲ جوان غرق شده ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال‌وبختیاری درباره نتایج جست‌وجوی دو جوان غرق شده در رودخانه کَرِه‌بَس، گفت: افراد درگیر در حادثه غرق‌شدگی دو نفر جوان بودند که هنگام ماهی‌گیری دچار حادثه غرق‌شدگی شده و تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشد و جست‌وجو همچنان ادامه دارد.

مسعود مثنوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره نتایج جست‌وجوی دو جوان غرق شده در رودخانه کَرِه‌بَس، اظهار کرد: با توجه به اعلام گزارش حادثه به مرکز ۱۱۲ جمعیت هلال احمر استان مبنی بر غرق شدن دو نفر در حوالی پل کره بس، بلافاصله با اعلام به جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن سه تیم تخصصی امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان و یک تیم تخصصی نجات در آب و سیلاب به منطقه حادثه اعزام شدند.

وی گفت: از چهار غواص تخصصی برای یافتن افراد غرق شده استفاده شد و عملیات جست‌وجو در رودخانه درازرود در محور بروجن _ لردگان صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: افراد درگیر در حادثه غرق‌شدگی دو نفر جوان بودند که هنگام ماهی‌گیری دچار حادثه غرق‌شدگی شده و تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشد و جست‌وجو همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: لازم به ذکر است سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه خودرو کمک‌دار در این عملیات به کار گرفته شده است و جست‌وجو همچنان ادامه دارد.

کد خبر 666483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.