سهمیه قیر رایگان فارسان باید افزایش پیدا کند

نایب رئیس کمیسیون توسعه، عمران و خدمات شهری روستایی شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: با توجه به سرانه فضاهای خاکی، سهمیه قیر رایگان شهرستان فارسان افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحمد هاشمی امروز_ یکشنبه بیست‌ویکم خردادماه_ در نشست شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با توجه به اینکه توزیع اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در شهرستان فارسان باید عادلانه شود، انتظار می‌رود بازبینی لازم در این خصوص صورت پذیرد و با توجه به سرانه فضاهای خاکی، سهمیه قیر رایگان شهرستان فارسان افزایش یابد.

وی با اشاره به اهمیت بازسازی و توسعه راه‌های استان برای رونق اقتصادی، تصریح کرد: تخصیص اعتبار برای آسفالت جاده چلیچه تا راستاب و افزایش اعتبار چهار خطه پردنجان – جونقان و سورشجان، فارسان به چلگرد و افزایش اعتبار تخصیصی به باباحیدر با توجه به اینکه جز پروژه‌های پدافندی محسوب می‌شود، از ضروریات است.

نایب رئیس کمیسیون توسعه، عمران و خدمات شهری روستایی شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه نظارت بر هزینه‌کرد اعتبارات استانی و شهرستانی لازم است، افزود: نظارت بر تخصیص اعتبارات به طرح‌های جهاد کشاورزی را درخواست داریم، همچنین با توجه به جاذبه‌های توریستی شهرستان فارسان تخصیص اعتبار جهت تهیه طرح توسعه گردشگری در شهرستان فارسان باید در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: بهسازی، اصلاح، ترمیم و تعویض شبکه‌های آب شرب در شهرستان فارسان به خصوص شهر باباحیدر باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد لذا اولویت اختصاص اعتبار به شهرستان فارسان در این حوزه و توسعه مراکز بهداشتی باشد.

هاشمی لزوم بهره‌برداری از تصفیه‌خانه غدیر و تخصیص اعتبار جهت بازسازی و اجرای کانال‌های کشاورزی با توجه به اینکه در بعضی مناطق کانال وجود ندارد را نیز مطرح کرد.

کد خبر 666478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.