کمک شهرداری به برگزاری جشنواره دوسالانه مصطفی

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان طرح‌ها و لوایح بررسی شده در نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه بیست‌ویکم خردادماه_ در گفت‌وگوی خبری پس از نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: ابتدای جلسه امروز در خدمت هنرمندان صنایع دستی بودیم که دغدغه‌های خود را در این حوزه مطرح کردند تا تصمیم‌هایی که در مدیریت شهری گرفته می‌شود، با نگاه تخصصی و کارشناسی باشد و منجر به خروجی نتیجه‌بخش شود.

وی با بیان اینکه در ادامه جلسه امروز لایحه اهدای کمک و مشارکت در برگزاری اختتامیه جشنواره دوسالانه مصطفی بررسی شد، افزود: این جشنواره در حوزه علم و فناوری جهان اسلام امسال در اصفهان برگزار می‌شود که با توجه به اهمیت این جایزه و حضور این جشنواره در اصفهان، در مدیریت شهری این انگیزه وجود داشت که بخشی از اقدامات به‌صورت مشارکتی انجام شود، در نهایت این لایحه با تاکیداتی به تصویب رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اساسنامه اصلاحی سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری امروز بررسی شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه سیاست‌گذاری کلانی را برای ادغام سازمان‌های حوزه حمل‌ونقل نیاز داریم، این اساسنامه با درخواست همکاران به کمیسیون تلفیق بازگشت.

وی با اشاره به بررسی لایحه دریافت تسهیلات پنج هزار میلیارد ریالی توسط شهرداری گفت: نکات لازم درباره موارد مصرف، وثایق مورد نیاز و شرایط بودجه‌ای از نظر مجوز دریافت، بررسی شد و شورا با این لایحه موافقت کرد.

وی با بیان اینکه امروز در نطق‌ها و تذکرات اعضا نکاتی را درباره نقاط ضعف و قوت و اقدامات مجموعه مدیریت شهری، استانی و کشوری شنیدیم، گفت: علاوه بر این دو توافق واگذاری ملک در ازای بخشی از بدهی‌های ساختمانی را در منطقه سه و ۹ داشتیم که این دو لایحه نیز به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان رسید.

کد خبر 666471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.