لزوم برخورد قانونی با تکدی‌گری / افراد نیازمند تحت حمایت خیریه‌ها قرار گیرند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به حضور متکدیان در شهر گفت: اگر این افراد نیازمند هستند، باید تحت حمایت خیریه‌ها قرار گیرند اما اگر نیازمند نیستند و تکدی‌گری می‌کنند، باید طبق قانون با آن‌ها برخورد شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه بیست‌ویکم خردادماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به استقبال خوب مردم رهنان از رویداد دهه کرامت اظهار کرد: امیدواریم در اعیاد قربان و غدیر نیز ویژه‌برنامه‌های مناسبتی خوبی داشته باشیم و همکاری لازم معاونت فرهنگی با کانون‌های فرهنگی در این خصوص انجام شود.

وی افزود: این روزها و شب‌ها در چهارراه‌ها و خیابان‌های شهر شاهد حضور متکدیان هستیم، بسیاری از این افراد، اتباع هستند، لذا مدیریت کنترل و نظارت و رفع و تخلفات شهری باید در این خصوص اقدام جدی‌تری انجام دهد، زیرا این وضعیت در شأن اصفهان نیست.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر این افراد نیازمند هستند، باید تحت حمایت خیریه‌ها قرار گیرند اما اگر نیازمند نیستند و تکدی‌گری می‌کنند، باید طبق قانون با آن‌ها برخورد شود.

وی ادامه داد: بهزیستی و نیروی انتظامی نیز در این خصوص وظیفه‌ای دارند که پس از جمع‌آوری باید به وظایف خود در خصوص این افراد عمل کنند.

شریعتی اظهار کرد: ما نیز مخالف خلاف‌سازی هستیم، البته در این راستا باید نوع برخورد مأموران اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان مناسب شود؛ طبق روال باید تذکر داده و روند قانونی برخورد با تخلفات باید طی شود.

کد خبر 666460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.