عطایی: مقابل اسلوونی بد عمل کردیم / طبیعی بود شکست بخوریم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که تیمش مقابل اسلوونی در دریافت بد عمل کرده است، گفت: نتوانستیم آن‌طور که دلمان می‌خواست، شرایط را مدیریت کنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون والیبال، بهروز عطایی بعد از شکست سه بر صفر تیم ملی والیبال ایران برابر اسلوونی اظهار کرد: پیش‌بینی یک بازی سخت را داشتیم و فکر می‌کنم که اسلوونی عالی بازی کرد و جزو تیم‌های خوب مسابقات است. ایران امروز بد بازی را شروع کرد اما به مسابقه برگشتیم. به‌رغم این‌که می‌توانستیم در مقطعی بازی را به نفع خودمان کنترل کنیم، دچار اشتباه شدیم.

وی افزود: در دو دست اول در بخش دریافت بد عمل کردیم و نتوانستیم حدود هشت توپ برگشتی را تبدیل به امتیاز کنیم. به هر حال هر چقدر خطا افزایش پیدا کند، شانس برد نیز کم می‌شود. امروز پرخطا بودیم و نتوانستیم در مقاطعی که از حریف پیش بودیم، بازی را به نفع خودمان جلو ببریم. تیم اسلوونی بسیار خوب بازی کرد و مستحق این پیروزی بود. آن‌ها کم‌اشتباه‌تر بودند و بازی قابل قبولی را ارائه دادند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره عملکرد بازیکنان جوان در هفته اول لیگ ملت‌ها تصریح کرد: فکر می‌کنم در مجموع بازیکنان جوان ایران عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند. پوریا حسین‌خانزاده در هفته اول رفته‌رفته بهتر شد اما امروز به‌خصوص در دریافت، عملکرد خوبی نداشت و طبیعی است که این تجربه کم در شرایط سخت، کار دست او داد.

عطایی در پایان افزود: علی حاجی‌پور نیز هر زمان که در زمین قرار گرفت، عملکرد درخشانی داشت و محمد ولی‌زاده هم بسیار خوب بود. با این وجود فکر می‌کنم که امروز منسجم بازی نکردیم و نتوانستیم آن‌طور که دلمان می‌خواست شرایط را مدیریت کنیم. بازی ضعیف‌تری داشتیم و طبیعی بود که شکست بخوریم.

به گزارش ایمنا، هفته دوم لیگ ملت‌ها در گروه مردان به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از سی‌ام خرداد تا چهارم تیرماه پیگیری خواهد شد که مردان والیبال ایران در روتردام با تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند روبه‌رو خواهند شد.

کد خبر 666417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.