النجمه بحرین ۳۱ _ الدحیل قطر ۳۰ /النجمه قهرمان جام باشگاه‌های هندبال آسیا شد

تیم هندبال النجمه بحرین قهرمان بیست‌وپنجمین دوره جام باشگاه‌های هندبال آسیا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های هندبال النجمه بحرین و الدحیل قطر امروز _شنبه بیستم خردادماه ۱۴۰۲_ در چارچوب بازی فینال بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال مردان آسیا (۲۰۲۳) به‌میزبانی ایران و استان اصفهان، از ساعت ۱۷:۱۵ در سالن ۲۵ آبان مجموعه‌ورزشی نقش‌جهان به‌مصاف یکدیگر رفتند.

اسامی بازیکنان النجمه بحرین:

ووک لازوویچ، محمد عبدالرضا، عادل محمد، محمد علی، محمد علی، قاسم الشووالخ، بلال اسکانی، اسکندر زئید، حسن علی، مهدیحبیب، یوئل‌کانی مورالس، سیدعلی شبر، قاسم قمبر، محمد احمد، حسین الصیاد و محمد محمد.

سرمربی: سیدعلی فلاحی

اسامی بازیکنان الدحیل قطر:

ماروئن ماگیز، شینوسوکه توکودا، احمد نادر، احمد مددی، آلایا خالد، رافای کاپوته، عبدالرحمن عبدالله، بلال لپنیسا، کریستین دیسینگر، فیراس چعیب، علائدین براچد، شادی حمدون، امین کوئهیس، میرزا کاپیک، مصطفی هیبا و حمدی هجدعاید.

سرمربی: گوران ژوکیچ

نیمه اول: گل اول این دیدار برای النجمه به ثمر رسید، شماره ۲۸ النجمه در دقیقه ۳ بازی مصدوم شد و با برانکارد به بیرون از زمین برده شد. الدوحیل دو گل اختلاف ایجاد کرد، النجمه در حمله کم می‌آورد و الدحیل با ضد حمله گلزنی می‌کند. النجمه بازی را روی عملکردخوب گلر خود به تساوی کشاند. بازی در دقیقه ۱۵ با نتیجه ۶ بر ۴ به نفع الدوحیل است، الدوحیل ۳ گل جلو افتاد و سرمربی النجمه تایم استراحت گرفت. بحرینی‌ها بازهم بازی را به تساوی کشاندند، الدحیل اختلاف گل ایجاد شده را حفظ کرد تا در نهایت نیمه اول با نتیجه ۱۳ بر ۱۰ به نفع این تیم تمام شود.

نیمه دوم: النجمه به دنبال جبران گل‌های خورده است، بازی در دقیقه ۱۰ با نتیجه ۱۷ بر ۱۵ به نفع الدحیل است. قطری‌ها در کار تیمی عملکرد بهتری دارند، سرمربی النجمه به دلیل اینکه یکی از بازیکنانش خطای دو دقیقه دریافت کرده از سیستم پاور پلی استفاده کرد که بازیکن الدحیل با توپ ربایی گل بیستم تیمش را به ثمر رساند. دوتیم بازی سرعتی ارائه می‌دهند، بازی در دقیقه ۲۵ با نتیجه ۲۱ بر ۱۸ به سود الدحیل است. النجمه اختلاف گل را به عدد یک کاهش داد و در ثانیه‌های پایانی بازی را به تساوی کشاند تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

وقت‌های اضافه:

الدحیل گل اول را به ثمر رساند، النجمه در حمله بد شانس هم است تا وقت اضافه اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۴ به نفع الدحیل تمام شود. النجمه بازی را به تساوی کشاند، به دلیل اینکه تایم اسکوربرد درست کار نمی‌کند بازی دقایقی متوقف شد. بازیکن شماره ۹۳ النجمه اخراج شد، در نهایت پنج دقیقه دوم هم با نتیجه ۲۶ بر ۲۶ تمام شد. دوتیم پایاپای پیش می‌روند، پنج دقیقه سوم هم با تساوی ۲۹ بر ۲۹ تمام شد. دروازه‌بان النجمه عملکرد خوبی دارد، در نهایت تایم چهارم با نتیجه ۳۱ بر ۳۰ به نفع النجمه تمام شد تا این تیم قهرمان این دوره از رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال آسیا شود.

کد خبر 666315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.