امداد رسانی اورژانس کشور به حوادث ۲۴ ساعت گذشته

حوادث گوناگونی در شهرهای مختلف کشور رخ می‌دهد که نیروهای امدادرسانی اورژانس در نقاط مختلف به مصدومان کمک می‌کنند و اقدامات لازم درمانی را برای افراد درگیر در این حوادث انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در کل کشور حوادث غیرمترقبه‌ ای مانند تصادف، غرق‌شدگی، سیل، زلزله، طوفان و … رخ می‌دهد که تبعات این حوادث بر هیچکس پوشیده نیست و اورژانس کشور و نیروهای این سازمان در شهرهای مختلف به افراد درگیر با حوادث امدادرسانی می‌کنند، تعدادی از مهم‌ترین امدادرسانی‌های اورژانس را در ادامه می‌خوانید:

سیل در جاده آزاد شهر

بابک یکتاپرست، معاون روابط عمومی سازمان اورژانس کشور اظهار کرد: شب گذشته در جاده آزاد شهر به طرف شاهرود محدوده تیل‌آباد به سمت نراب و کاشیدار سیل اتفاق افتاد.

وی با اشاره به امدادرسانی به منطقه تیل‌آباد، ادامه داد: تیم‌های ارزیاب به محل حادثه اعزام شدند و با توجه به آب‌گرفتگی شدید روستای تیل‌آباد پایگاه اورژانس از این منطقه به طور موقت انتقال یافت.

باد ۱۲۰ روزه، شمال سیستان و بلوچستان را در نوردید

معاون روابط‌عمومی اورژانس کشور گفت: روز گذشته جمعه _نوزدهم خردادماه_ در شمال سیستان و بلوچستان و شهرستان‌های زابل، زهک، هیرمند، نیمروز، بنجار، هامون درگیر حادثه باد ۱۲۰ روزه شدند.

وی ادامه داد: ۱۷۹ نفر در این حادثه مصدوم و ۳۲ نفر بستری و ۱۴۷ نفر نیز ترخیص شدند.

مسمومیت با کلر ۵ مصدوم برجای گذاشت

یکتاپرست گفت: روز گذشته در تهران خیابان شیخ بهایی جنوبی، بلوار آزادگان، انتهای خیابان ۲۴ غربی در استخر مجموعه ورزشی آفتاب مسمومیت با کلر ساعت ۱۷:۰۵ عصر اتفاق افتاد.

وی افزود: کل مسمومان این حادثه پنج نفر گزارش شده و چهار نفر به بیمارستان اعزام، یک نفر در محل درمان شد.

برخورد اتوبوس با سمند ۴۰ مصدوم داشت

معاون روابط‌عمومی اورژانس کشور خاطرنشان کرد: امروز _ شنبه بیستم خردادماه_ ساعت ۹:۳۱ صبح در خوی ۱۵ کیلومتر بالاتر از سه راهی ایواوغلی به سمت یکانات اتوبوس با سمند برخورد کرد.

وی با بیان اینکه این حادثه حدود ۴۰ مصدوم داشت، ادامه داد: ۳۶ مصدوم برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل شدند، و ۱۶ دستگاه آمبولانس که ۱۱ دستگاه آن مربوط به اورژانس و پنج دستگاه مربوط به هلال‌احمر بود، اعزام شد.

کد خبر 666224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.