عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ خردادماه

در این بسته خبری از تولید روزانه ۱۲۰ تُن زباله در دوگنبدان تا جمعه بازار اهواز جابه‌جا شد و لایحه جدید برای حفظ و گسترش باغات پایتخت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

روزانه ۱۲۰ تُن زباله در دوگنبدان تولید می‌شود

رضا قشقایی، شهردار دوگنبدان گفت: در این شهر روزانه ۱۲۰ تُن زباله تولید و برای دفن به محل پسماند زباله شهری منتقل می‌شود.

بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ مزاحم تلفنی برای آتش نشانی شیراز طی یک هفته

هادی عیدی پور، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اظهار کرد: طی هفته گذشته و از ۱۲ لغایت ۱۸ خردادماه جاری ۶ هزار و ۵۸۰ تماس با سامانه آتش نشانی شیراز ثبت شده است که ۲ هزار و ۶۷۸ تماس مزاحم تلفنی بوده است.

تنش آبی موجود صیانت از فضای سبز شهری یاسوج را هزینه بر کرده است

محمد پرتویی، سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج گفت: تنش آبی موجود و فرسودگی تأسیسات صیانت از فضای سبز شهری و بویژه چمن کاری را هزینه بر و دشوار کرده است.

لایحه جدید برای حفظ و گسترش باغات پایتخت

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در نشست خبری گفت: لایحه‌ای که به شورای اسلامی شهر رفته است از قبل با اعضای شورا مشورت شده و برای حفظ و گسترش باغات است. معادله‌ای که کاملاً معلوم است چه اتفاقی در آن روی می‌دهد. راهی گذاشته‌ایم که میزانی از زمین امکان ساخت داشته باشد به شرط آنکه مابقی به عنوان باغ حفظ شود و به هیچ وجه مخالفت با توسعه باغات ندارد و حرف‌های نادرست و سیاسی برخی افراد و برخی رسانه‌ها که مطرح می‌شود صحیح نیست.

جمع‌آوری افزون بر ۱۲ تن نخاله ساختمانی در یک هفته گذشته

حسین خاکشور، مسؤول خدمات شهری شهرداری گناباد گفت: همکاری نداشتن برخی شهروندان در مدیریت پسماندهای خانگی و ضایعات ساختمانی صحنه‌های ناخوشایندی در این شهر ایجاد کرده و موجب گلایه مندی شهروندان شده است.

۸۵۰ تُن پسماند قابل بازیافت در کلانشهر اراک جمع‌آوری شد

مهدی فدوی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک گفت: ۸۵۰ تُن پسماند قابل بازیافت با انجام فرهنگ‌سازی در تفکیک پسماند خشک، در این کلانشهر جمع‌آوری شد.

مهار آتش‌سوزی یک شعبه بانک در خرم‌آباد

محمد میرزایی مقدم، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد گفت: آتش سوزی یک شعبه بانک در میدان امام (ره) خرم آباد با حضور به موقع امدادگران این سازمان مهار شد.

جمعه بازار اهواز جابه‌جا شد / بازار صدف ساماندهی می‌شود

میثم ایل‌اسکندری، مدیرعامل سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اهواز از جابه‌جایی و سامان‌دهی جمعه بازار شهر اهواز خبر داد.

کد خبر 666214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.