روابط عمومی مدیریت شهری به لحاظ امیدآفرینی در جامعه نقش اساسی دارد

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر فعالیت ویژه و نقش روابط عمومی به‌عنوان پل ارتباطی با مردم گفت: نقش روابط عمومی مدیریت شهری به لحاظ امیدآفرینی در جامعه اساسی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، مهدی طاهری در آئین تجلیل از فعالان و پیشکسوتان حوزه ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه روابط عمومی پلی ارتباطی بین مردم و مدیریت شهری است، اظهار کرد: ارتباطات مستمر و دوسویه روابط عمومی ضروری است.

وی با اشاره به «جهاد تبیین» به‌عنوان کلیدواژه‌ای در مطالبات رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: این کلیدواژه درواقع مأموریت اصلی روابط عمومی بوده و اگر هر مجموعه روابط عمومی بخواهد خود را ارزیابی کند، باید عملکرد خود را با این موضوع مهم مقایسه کند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به شرایط جامعه و هجمه‌هایی که وجود دارد، تصریح کرد: در این شرایط رسالت روابط عمومی و شنیدن بهتر صدای او مشخص می‌شود.

وی با اشاره به جمینگ به‌عنوان اختلال رادار گفت: بعضی مواقع حجم سیگنال‌های وارده در یک محیط به‌قدری زیاد است که صدای اصلی شنیده نمی‌شود که در این شرایط روابط عمومی باید با خلاقیت و ابتکار عمل صدا و سیگنال خود را بالاتر از دیگر امواج ببرد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به حجم فعالیت‌ها و پروژه‌های خرد و کلان در این شهر گفت: نقش روابط عمومی مدیریت شهری در این راستا به لحاظ امیدآفرینی در جامعه اساسی است.

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز نیز در این آئین با تقدیر از فعالان حوزه ارتباطات در مجموعه مدیریت شهری این کلان‌شهر به تفاوت امروزه عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی اشاره کرد و گفت: امروز جامعه مخاطبان حرفه‌ای بوده است و روابط عمومی باید به‌تناسب مخاطب حرفه‌ای باید پیش رود و پل ارتباطی بین مردم و مدیریت شهری باشد.

وی با اشاره به همراه و همگام بودن روابط عمومی در همه فعالیت‌های مدیریت شهری به‌ویژه عملیات اجرایی و بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف و هشت مرحله جهش عمرانی، خاطرنشان کرد: این حضور همواره نمایان بوده است و قدردان این تلاش‌ها هستم، چراکه همه ما در مدیریت شهری به صورت ید واحد مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان هستیم.

کد خبر 666202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.