نصف‌جهان و ایستگاه پایانی جام باشگاه‌های آسیا / بازار انتقام‌جویی داغ است

بازی‌های رده‌بندی و فینال جام باشگاه‌های هندبال مردان ۲۰۲۳ آسیا امروز در سالن ۲۵ آبان مجموعه‌ ورزشی نقش‌جهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال مردان آسیا امروز _شنبه بیستم خردادماه ۱۴۰۲_ به‌طور رسمی به پایان می‌رسد؛ مسابقات باشگاهی قاره‌کهن که به میزبانی ایران و استان اصفهان از پنجشنبه، یازدهم خردادماه آغاز شده بود به خط پایان خود رسیده است و دیدارهای رده‌بندی و فینال ساعت ۱۵ و ۱۷ در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش‌جهان به‌انجام می‌رسد.

در شرایطی بیست‌وپنجمین دوره جام باشگاه‌های مردان آسیا پس از حدود ۱۰ روز و انجام ۲-۳۰ بازی بالاخره خاتمه پیدا خواهد کرد. این رقابت‌ها هرچه به دیدارهای پایانی نزدیک‌تر، جذاب‌تر و نفس‌گیرتر می‌شد؛ روز گذشته نیز تیم‌های نماینده عمان، نیروی زمینی شهید شاملی و سپاهان ایران به‌همراه الکویت کویت برای تعیین جایگاه پنجم تا هشتم به‌مصاف یکدیگر رفتند و به‌ترتیب الکویت، سپاهان، نماینده عمان و نیروی زمینی شهید شاملی عناوین فوق را کسب کردند.

الریان قطر - الکاظمه کویت

تقابل امروز تیم‌های هندبال الریان قطر و الکاظمه بحرین خارج از بحث رده‌بندی‌بودن و تعیین جایگاه‌های سومی و چهارمی، یک بازی برای اعاده‌حیثیت نیز خواهد بود. همچنین می‌توانیم از آن به‌عنوان مصافی یاد کنیم که نتیجه قبلی‌اش به‌ندرت ممکن است تکرار شود. الریان و الکاظمه در گروه اول به‌همراه سپاهان حضور داشتند و موفق شدند با کسب شش امتیاز به‌خاطر تفاضل‌گل بهتر به نیمه‌نهایی برسند اما این صعود برایشان خوش‌یمن نبود و نتوانستند به فینال صعود کنند.

نصف‌جهان و ایستگاه پایانی جام باشگاه‌های آسیا/ بازار انتقام‌جویی داغ است

الریان که صدرنشین گروه اول بود در برابر الکاظمه به‌طرز عجیب و مشکوکی شکست خورد تا به‌جای سپاهان ایران، الکاظمه بحرین به‌خاطر آن پیروزی مهم به دور نیمه‌نهایی راه پیدا کند. الریان در نیمه‌نهایی بازی جذاب و نزدیکی با النجمه داشت که به شکست آن‌ها منجر شد اما الکاظمه اصلاً در حد یک تیم مدعی ظاهر نشد و در مصاف با الدحیل قطر به‌راحتی تن به شکست داد تا نشان دهد در قواره این مرحله نبوده است. از همین‌رو الریان برای انتقام‌جویی امروز پا به میدان می‌گذارد تا دست کم با عنوان سومی اصفهان را به‌مقصد قطر ترک کند.

الدحیل قطر - النجمه بحرین

فینال جام باشگاه‌های هندبال ۲۰۲۳ آسیا رأس ساعت ۱۷ در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار خواهد شد تا از بین الدحیل قطر و النجمه بحرین، یک تیم بر فراز باشگاهی قاره آسیا بایستد. در مرحله گروهی این دو تیم در گروه دوم با یکدیگر بازی کردند و در نهایت دو همگروه از گروه مرگ به فینال رسیدند. در دیداری که این دو تیم با یکدیگر در مرحله گروهی انجام دادند تیم النجمه موفق شد با یک کامبک دیدنی الدحیل را از پیش‌رو بردارد و همان پیروزی به آن‌ها کمک کرد تا از گروه دشوارشان صعود کنند.

نصف‌جهان و ایستگاه پایانی جام باشگاه‌های آسیا/ بازار انتقام‌جویی داغ است

الدحیل قطر و النجمه بحرین از تیم‌های پرمهره‌ای هستند که برای کسب عنوان قهرمانی به ایران سفر کرده‌اند و در قامت یک مدعی ظاهر شده‌اند. الدحیلی‌ها نه‌تنها برای پیروزی و قهرمانی بلکه برای انتقام‌گرفتن از النجمه امروز بازی می‌کنند و النجمه نیز پس از عملکرد درخشان و دور از انتظاری که داشت توانست با غلبه‌بر حریفان به دیدار پایانی برسد و حالا فقط یک گام تا قهرمانی فاصله دارد که راه آن نیز دبل مقابل الدحیل خواهد بود. باید دید در نهایت امروز کدام تیم‌ها لبخند می‌زنند و کدام‌یک با ناراحتی از زمین بیرون خواهند رفت.

کد خبر 666195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.