اجرای طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در خیابان استانداری

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: طرح مدیریت پارک‌های حاشیه‌ای به‌صورت هوشمند از امروز (شنبه) با استفاده از کارت‌خوان‌های سیار در خیابان استانداری اصفهان اجرا خواهد شد.

به گزارش ایمنا، حسین حق‌شناس با اشاره به پارک‌های حاشیه‌ای موجود اظهار کرد: مدیریت پارک حاشیه‌ای با اولویت معابر محدوده مرکزی شهر اصفهان طبق مصوبه شورای ترافیک استان از جمله برنامه‌های شهرداری برای روان‌سازی تردد در این محدوده است.

وی افزود: از این‌رو معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با همکاری پلیس راهور و شهرداری منطقه سه از امروز _شنبه بیستم خردادماه_ اقدام به اجرای طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در خیابان استانداری به عنوان یک طرح پایلوت با استفاده از کارت‌خوان‌های سیار و پارکبان کرده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: بر این اساس طبق مدت زمان پارک خودرو در حاشیه معبر، مبلغ مشخص شده‌ای از شهروندان دریافت خواهد شد؛ در این روش پارکبان در تعیین مبلغ نقشی نخواهد داشت و محاسبات به‌وسیله سامانه نصب شده روی دستگاه‌های کارت‌خوان انجام خواهد شد، بنابراین پارکبان تنها با استفاده از کارت بانکی شهروندان عملیات کسر مبلغ را از کارت انجام خواهد داد.

حق شناس خاطرنشان کرد: این طرح در مرحله بعد در معابر پر تردد دیگر مرکز شهر ادامه خواهد یافت؛ همچنین با توجه به وضعیت معابر با استفاده از روش‌های دیگر از جمله خودرو و موتورهای ثبت تخلف در کنار کارت‌خوان‌های سیار، عملیات مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای انجام می‌شود.

کد خبر 666143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.