آماده‌سازی درهای آکوستیک پروژه تئاتر شهر

شهردار قزوین گفت: تئاتر شهر در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع با امکاناتی همچون پلاتو، سالن اجرای نمایش و دو آمفی‌تئاتر روباز در دست احداث است و به‌زودی افتتاح خواهد شد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از لکه‌گیری آسفالت و ترمیم ترانشه بلوار بسیج در محله کوثر خبر داد و اظهار کرد: این عملیات با هدف رفت‌وآمد آسان خودروها و رفاه حال شهروندان در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی افزود: عملیات بیس‌ریزی در مجاورت جداول بلوار امیرکبیر واقع در ناحیه مهدیه به منظور آماده‌سازی برای آسفالت و تردد آسان عابران پیاده انجام می‌شود.

شهردار قزوین از دریافت و آماده‌سازی درهای آکوستیک در پروژه تئاترشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: تئاتر شهر در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع با امکاناتی همچون پلاتو، سالن اجرای نمایش و دو آمفی‌تئاتر روباز در دست احداث است و به‌زودی افتتاح خواهد شد.

صباغی با بیان اینکه پیاده‌روهای ناحیه شهید بابایی توسط پیمانکاران ۱۳۷ منطقه دو مرمت شد، اضافه کرد: مرمت جالیز در پیاده‌روهای خیابان شهید بابایی (دانشگاه) با هدف سهولت در رفت و آمد شهروندان در دست انجام است.

وی با اشاره به مرمت ناهمواری‌های بلوار شهید مدرس و کوچه کرامت ادامه داد: این عملیات به منظور تردد آسان خودروها، توسط عوامل اجرایی خدمات شهری منطقه دو انجام شده است.

شهردار قزوین از راه‌اندازی آب‌نمای میدان عارف به درخواست شهروندان پس از رفع نواقص فنی خبر داد و تصریح کرد: همزمان با آغاز عملیات گل‌کاری تابستانه در میدان عارف و لچکی‌ها، راه‌اندازی این آب‌نما با هدف زیباسازی و افزایش طراوت محیط شهر انجام شد.

صباغی با بیان اینکه اردیبهشت‌ماه امسال بیش از ۱۰۰ رأی از کمیسیون ماده صد منطقه دو اخذ شد، تصریح کرد: مطابق ماده ۱۰۰ قانون شهرداری مالکان زمین‌ها و املاکی که در محدود شهر یا حریم آن واقع شده‌اند، باید قبل از هر اقدامی برای ساخت‌وساز یا تفکیک از شهرداری پروانه (مجوز) بگیرند.

وی گفت: به منظور مناسب‌سازی حاشیه معابر و افزایش بهداشت محیط شهری، کنده‌ها و ریشه‌های خشکیده درختان قدیمی و پوسیده از سطح فضای سبز شهر جمع‌آوری می‌شود.

شهردار قزوین ادامه داد: به‌منظور حذف نازیبایی‌های بصری، جمع‌آوری تنه، کنده و ریشه‌های خشکیده که به دلیل بافت مرده چوب محل تجمع بیماری و حشرات موذی است و برای تردد عابران ایجاد مشکل می‌کند، با در نظر گرفتن کمترین آسیب به معابر، انجام می‌شود.

صباغی گفت: عملیات راکفیل‌ریزی پروژه اتصال پل شهید ابوترابی به امام رضا (ع) و تثبیت این مسیر در حال انجام است، عملیات راکفیل‌ریزی و تسطیح به صورت شبانه‌روزی و در دو شیفت کاری توسط اکیپ اجرایی این سازمان انجام می‌شود.

کد خبر 666128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.