پروژه‌های ناتمام تکمیل خواهد شد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: متاسفانه پروژه های نیمه تمام در کشور فراوان است و با دستور صریح ریاست جمهوری مبنی بر اینکه هیچ پروژه جدیدی آغاز نشود مگر اینکه پروژه های ناتمام گذشته به پایان برسند، تلاش وزارت ورزش و جوانان و مسئولین استان تکمیل پروژه های ناتمام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد پولادگر امروز _جمعه نوزدهم خردادماه _ در حاشیه مراسم آئین افتتاح پروژه استخر آفتاب در شهرستان چادگان با اشاره به تلاش برای افتتاح پروژه‌های دیگر در سایر شهرستان‌های اصفهان اظهار کرد: متأسفانه پروژه‌های نیمه تمام در کشور فراوان است و با دستور صریح ریاست جمهوری مبنی بر اینکه هیچ پروژه جدیدی آغاز نشود مگر اینکه پروژه‌های ناتمام گذشته به پایان برسند.

وی افزود: همه تلاش وزارتخانه‌ها از جمله وزارت ورزش و مسئولین استان در جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است. هم اکنون نیز شرایط مهیا شده پروژه‌هایی که در گذشته آغاز شده‌اند و بعضاً هزینه‌های اولیه آن‌ها نیز هدر رفته است در دست افتتاح قرار بگیرد.

پروژه‌های ناتمام تکمیل خواهد شد

امیدواریم تمامی پروژه‌های ناتمام در مدار خدمت مردم قرار بگیرند

در ادامه نیز جواد محمدی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان در حاشیه این مراسم با اشاره به افتتاح استخر آفتاب اظهار کرد کرد: امروز به لطف خداوند و با همت عالی در حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، مسئولین محلی و استانی و نماینده استانداری مراسم تکمیل، افتتاح و بهره برداری استخر شهرستان چادگان را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: سال گذشته در جریان سفر استاندار محترم مصوب شد برنامه‌ریزی لازم برای به پایان رسیدن این پروژه انجام شود. اداره کل ورزش و جوانان نیز با همیاری خیران ورزش استان پس از پانزده سال به لطف خدا این پروژه را تکمیل کرد و امروز شاهد افتتاح آن هستیم. امیدوارم با افتتاح این استخر که یکی از ۲۵۰ پروژه ناتمام ورزش استان بود و باتوجه به اینکه در یکسال گذشته نزدیک به ۲۵ پروژه افتتاح شده داشته‌ایم در سال پیش رو نیز شاهد این رخدادها باشیم تا در مدار خدمت برای مردم قرار بگیرند.

کد خبر 666099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.