شرایط مهمانی در ترم تابستان و مهر ۱۴۰٢ دانشگاه آزاد

میز دانشجو در این قسمت به شرایط مهمانی در ترم تابستان و مهمانی و انتقال در مهر ۱۴۰٢ دانشگاه آزاد می‌پردازد.

به گزارش ایمنا، میز دانشجو در این قسمت به شرایط مهمانی در ترم تابستان و مهمانی و انتقال در مهر ۱۴۰٢ دانشگاه آزاد می‌پردازد.

شرایط این اقدامات به شرح است:

_برای مهمانی در ترم تابستان، نیازی به ثبت درخواست در سامانه منادا نیست و صرفاً با گرفتن معرفی نامه از دانشگاه محل تحصیل (واحد مبدا) و مراجعه به واحد مقصد امکان پذیر است.

_ برای نقل و انتقال یا مهمانی در ترم مهر ۱۴۰٢، سامانه منادا به نشانی http://monada.iau.ir جهت ثبت درخواست دانشجویان، در روزهای آینده فعال می‌شود.

_ نداشتن منع ادامه تحصیل به دلیل شرایط آموزشی، انضباطی و نظام‌وظیفه و سپری کردن حداقل یک نیم‌سال در واحد مبدا ثبت‌نام (به جز واجدین شرایط مهمانی یا انتقال از بدو پذیرش) جزء شرایط عمومی در نظر گرفته شده است.

_ انتقال صرفاً برای پذیرفته‌شدگان با آزمون و با توجه به ضوابط امکان‌پذیر است و انتقال و مهمانی دانشجویان دوره‌های خودگردان فقط به واحدهای مجری دوره‌های خودگردان امکان‌پذیر است.

_ انتقال تنها در صورت وجود مقطع، رشته، گرایش و تطابق سال قبولی در واحد مقصد امکان‌پذیر است. انتقال در هر یک از مقاطع تحصیلی در نیم‌سال آخر تحصیلی ممنوع است.

_ انتقال و مهمانی از واحد الکترونیکی به سایر واحدهای دانشگاهی ممنوع بوده و بالعکس با توجه به ضوابط امکان پذیر است. انتقال به واحد الکترونیکی برای پذیرفته شدگان با آزمون و بدون آزمون امکان پذیر است.

_برای دانشجویان در صورت واحدهای دانشگاهی باقی مانده، خوابگاه تعلق می‌گیرد و باید این نکته تاکید کرد که اختصاص خوابگاه به دانشجویان متاهل از تصمیمات امسال است که در دستور کار قرار می‌گیرد.

_دانشجویان بر اساس ظرفیت فعال هر رشته تحصیلی و ظرفیت محل می‌توانند در دانشگاه مقصد مهمان شوند. برای مثال دانشجویان متقاضی در رشته حقوق در هر واحد درسی تا سقف ۲۵ نفر می‌توانند به دیگر واحد دانشگاهی منتقل شوند.

با این تفاسیر انتقال بیش از ۲۵ نفر دانشجو امکان پذیر نیست و بر اساس بررسی شرایط امکان نقل و انتقال دانشجویان انجام می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 666016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.