دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه‌ساز

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از دستگیری سه سارق ساختمان‌های نیمه‌ساز با هفت فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ میثم گوهری آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌ساز در یکی از محلات شهرستان نجف‌آباد، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام بررسی‌های میدانی دقیق و اقدامات هوشمندانه پلیسی، سه سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده به هفت فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌ساز در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در راستای تأمین امنیتی پایدار در جامعه، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک و مجرمانه‌، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 665928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.