پیشرفت ۸۰ درصدی راه‌اندازی سیستم اطفای حریق ۱۳ پارکینگ شهرداری اصفهان

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری شهرداری اصفهان گفت: راه‌اندازی سیستم اطفای حریق پارکینگ‌های مسقف شهرداری اصفهان در دو فاز تعریف شده است که فاز نخست آن در قالب قرارداد راه‌اندازی سیستم اطفای حریق ۱۳ باب پارکینگ‌ از دی‌ماه سال گذشته آغاز شده و با پیشرفت ۸۰ درصدی، در حال انجام است.

مسعود توکلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مدیریت نگهداری و تعمیرات معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان در قالب قرارداد نگهداری و تعمیرات پارکینگ‌های مسقف شهرداری، در راستای راه‌اندازی تجهیزات، افزایش کیفیت در ارائه خدمات و سطح ایمنی پارکینگ‌ها و در نتیجه رضایتمندی شهروندان برای شناسایی معایب و رفع نواقص سیستم‌های اعلام و اطفای حریق این پارکینگ‌ها اقدام کرده است.

وی افزود: راه‌اندازی سیستم اطفای حریق پارکینگ‌های مسقف شهرداری اصفهان در دو فاز تعریف شده است که فاز نخست آن در قالب قرارداد راه‌اندازی سیستم اطفای حریق ۱۳ باب پارکینگ شهرداری توسط مدیریت نگهداری و تعمیرات معاونت عمران شهری، از دی‌ماه سال گذشته آغاز شده و با پیشرفت ۸۰ درصدی، در حال انجام است.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در فاز دوم، همه اقدامات اولیه برای رفع نواقص تمام پارکینگ‌های مسقف باقی‌مانده شهرداری اصفهان با عنوان راه‌اندازی سیستم اطفای حریق ۱۲ باب از پارکینگ‌های شهرداری توسط مدیریت نِت معاونت عمران شهری در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: پروژه سیستم اعلام حریق در پارکینگ‌هایی از جمله فرشادی، هشت‌بهشت، آیت‌الله طالقانی، وحید و کوثر ولایت توسط مدیریت نت از آذرماه سال گذشته آغاز شده و در ابتدای سال جاری به بهره‌برداری رسیده است؛ همچنین برای رفع نواقص سایر پارکینگ‌های مسقف شهرداری تمام اقدامات اولیه جهت راه‌اندازی سیستم اعلام حریق توسط این مدیریت در حال انجام است.

توکلی‌پور تاکید کرد: افزایش بهره‌وری کمی و کیفی در پارکینگ‌های شهرداری، افزایش سطح ایمنی، یکپارچگی در انجام و حفظ کیفیت تعمیرات، کاهش هزینه‌ها با نظارت بر فرایند نظارت بر تعمیرات، حفظ و احیای مجدد دارایی‌های فیزیکی شهرداری و جلوگیری از فرسودگی و اضمحلال این سرمایه‌ها، افزایش طول عمر مفید تجهیزات و بازگشت سرمایه از جمله اهداف اجرای این پروژه است.

وی ادامه داد: مبلغ پیمان قرارداد راه‌اندازی و رفع نواقص سیستم اطفای حریق ۱۳ باب پارکینگ (فاز نخست) ۱۸ میلیارد ریال و مبلغ راه‌اندازی و رفع نواقص سیستم اعلام حریق پارکینگ‌های فرشادی، هشت بهشت، آیت‌طالقانی، وحید و کوثر ولایت ۷۰۰ میلیون ریال است.

کد خبر 665843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.