اجرای پروژه توسعه منطقه گردشگری اردسته

شهردار دهاقان گفت: شهرداری در راستای توسعه منطقه گردشگری اردسته و خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان و گردشگران، عملیات احداث سکوهای نشیمن و موزاییک‌فرش فاز دوم مجموعه فرهنگی گردشگری اردسته را انجام داده است.

ناصر بدریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اجرای پروژه توسعه منطقه گردشگری اردسته شهر دهاقان خبر داد و اظهار کرد: اجرای عملیات خاکبرداری و حمل نخاله‌ها در محوطه اردسته به حجم ۷۰ مترمکعب انجام شد.

وی افزود: انجام عملیات زیرسازی پیاده‌روها به مساحت ۳۰۰ مترمربع، انجام عملیات تهیه و نصب قطعات بتنی پیش‌ساخته برای درپوش کانال‌ها به حجم پنج مترمکعب و ساخت سکوهای نشیمن از دیگر اقدامات انجام شده برای توسعه منطقه گردشگری اردسته شهر دهاقان است.

شهردار دهاقان خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای توسعه منطقه گردشگری اردسته و خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان و گردشگران، عملیات احداث سکوهای نشیمن و موزائیک‌فرش فاز دوم مجموعه فرهنگی گردشگری اردسته را انجام داده است.

بدریان تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی به عمل آمده در واحد فضای سبز شهرداری و در راستای مقابله با آفات و بیماری‌های درختان سطح شهر، عملیات سم‌پاشی درختان از سیزدهم خردادماه آغاز و به مدت پنج شب از ساعت ۲۲:۰۰ تا ۶:۰۰ انجام شد.

وی با اشاره به انجام پروژه زیباسازی و نکوسازی شهر دهاقان گفت: پروژه زیباسازی شهر در قالب دیوارنگاری در نقاط مختلف شهر، نورپردازی اشجار ضلع جنوبی بلوار انقلاب، حدفاصل بلوار ولی عصر (عج) تا خیابان شهید فرهمندیان انجام شد.

شهردار دهاقان افزود: نورپردازی خیابان جدید شورا، نورپردازی درختان بلوار شهید رحمانی، نورپردازی بنای تاریخی آسیاب محمد رحیم بیک و درختان پارک محله‌ای نیله، نورپردازی درختان پارک محله‌ای عطاآباد و بازسازی و بهسازی روشنایی بلوار شهدا دهاقان از دیگر اقدامات انجام شده در راستای زیباسازی شهر است.

به گزارش ایمنا، دهاقان مرکز شهرستان دهاقان در استان اصفهان است و در فاصله ۹۶ کیلومتری جنوب غربی کلان‌شهر اصفهان قرار دارد.

کد خبر 665840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.