شست‌وشو و پاکسازی انهار سطح شهر قزوین

شهردار قزوین گفت: شست‌وشو و پاکسازی انهار سطح شهر با خودروی جنتکس به منظور پیشگیری از انتشار بوی نامطبوع توسط عوامل اجرایی ایستگاه شماره پنج خدمات مدیریت پسماند شهرداری و بنا به درخواست شهروندان انجام شد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آسفالت کوچه بابایی منطقه خیرآباد به مساحت ۲۰۰ مترمربع با هدف بهبود عبور و مرور و جلب رضایت شهروندان ساکن توسط ناحیه منفصل شهری چوبیندر و خیرآباد انجام شد.

وی از آغاز عملیات اجرایی پروژه کمربندی سبز (قطعه شمالی کمربندی شرق شهر قزوین) خبر داد و افزود: عملیات زیرسازی و لایه اول آسفالت مسیرهای رفت و برگشت کمربندی سبز و مسیر دسترسی به روستای ارنجک به اتمام رسیده است.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: عایق رطوبتی (ایزولاسیون) و لایه اول آسفالت روی عرشه پل اتصال فاز اول و دوم کمربندی سبز و اجرای فونداسیون‌ها و بتن‌ریزی بخش‌هایی از دیوارهای پل دسترسی به روستای ارنجک پایان یافته است.

صباغی از نصب برچسب نرخ کرایه روی تاکسی‌ها خبر داد و گفت: برچسب نرخ کرایه ناوگان تاکسیرانی در سال جاری روی تاکسی‌ها توسط بازرسان سازمان تاکسیرانی و رانندگان تاکسی نصب شد.

وی اضافه کرد: عملیات جمع‌آوری و حمل نخاله‌های ساختمانی از چهارراه مدرس واقع در ناحیه شهید بابایی آغاز شد.

شهردار قزوین ادامه داد: این اقدام با هدف رعایت بهداشت در محلات و زیبایی بصری چهره شهر در دستور کار پیمانکاران ۱۳۷ منطقه دو است.

صباغی از انجام عملیات جدول‌گذاری کانیوی ایستاده در ناحیه دانش در راستای ارتقای زیرساخت‌های شهری خبر داد و تاکید کرد: عملیات احداث نهر کانیو در شهرک دانش کوچه نسترن سه توسط این ناحیه با هدف هدایت روان آب‌های سطحی انجام می‌شود.

وی از آماده‌سازی، خاک‌برداری، اصلاح شیب، دیوارچینی برای مهار ریزش آسفالت به منازل و آسفالت کوچه میر میران بن‌بست مافی واقع در خیابان تهران قدیم توسط عوامل اجرایی ناحیه امامزاده علی (ع) خبر داد و گفت: این اقدامات با هدف رضایت ساکنان این کوچه و بهبود تردد اهالی و وسایل نقلیه انجام شد.

شهردار قزوین افزود: عملیات تعمیر و نگهداری چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در راستای افزایش انضباط ترافیکی در سطح شهر، تعمیر و بهسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در تقاطع‌های شهید بابایی، شهرداری، شهید مدنی و تهران قدیم انجام شد.

صباغی اظهار کرد: شست‌وشو و پاکسازی انهار سطح شهر با خودروی جنتکس به منظور پیشگیری از انتشار بوی نامطبوع توسط عوامل اجرایی ایستگاه شماره پنج خدمات مدیریت پسماند شهرداری قزوین بنا به درخواست شهروندان انجام شد.

وی با بیان اینکه اصلاح جدول نهر در معابرِ فرعی محله پونک واقع در ناحیه مهدیه در حال انجام است، ادامه داد: اردیبهشت ماه امسال ۶۲۰ متر (طول) ترمیم و نصب جدول در ناحیه مهدیه انجام شده است.

شهردار قزوین با بیان اینکه عملیات تعریض پل اسماعیل آباد در ناحیه عظیمیه در مراحل پایانی است، اضافه کرد: جمع‌آوری گاردیل‌ها با هدف سهولت در رفت و آمد وسایل نقلیه و جلوگیری از تصادفات در دست اقدام است.

کد خبر 665831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.