هیئت فوتبال اصفهان ۲(۲۳)_گلساپوش یزد ۲(۲۲)/اصفهانی‌ها گلساپوش را با شکست بدرقه کردند

تیم فوتبال ساحلی هیئت فوتبال اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی گلساپوش یزد را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ساحلی هیئت فوتبال اصفهان و گلساپوش یزد امروز _چهارشنبه هفدهم خردادماه_ در جریانهفته سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی تیران مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر ۲ در زمان قانونی و وقت اضافه تمام شد و در نهایت تیم هیئت فوتبال اصفهان در ضربات پنالتی با نتیجه ۲۳ بر ۲۲ به پیروزی رسید.

اسامی بازیکنان هیئت فوتبال اصفهان: مهیار بهارلویی، حسین کارگر، علی کاظمی، رضا دیری، میلاد قنبری، محمدرضا دادخواه، مسعود حسنی‌پور و امیر ارسلان غفرالهی.

سرمربی: مجید هاشمی

اسامی بازیکنان گلساپوش یزد: حمید بهزادپور، سید محمد داستان، علی میرشکاری، رضا امیری زاده، محمد معصومی زاده، مصطفی دهقانی، سید علی ناظم، عباس رضایی، محمدعلی مختاری، محمدرضا دهقانی، محمد مرادی و محمد علی نظر زاده.

سرمربی: مسعود میرشمسی

در وقت اول این دیدار گلساپوش بازی هجومی ارائه داد و در آن طرف زمین بازیکنان هیئت فوتبال اصفهان در دفاع خوب کار می‌کنند و دروازه‌بان این تیم عملکرد تاثیر گذاری دارد. گل نخست این دیدار را رضا دیری برای هیئت فوتبال اصفهان به ثمر رساند تا وقت اول با نتیجه یک بر صفر به سود اصفهانی‌ها تمام شود.

در وقت دوم این بازی مهیار بهارلویی دروازه‌بان تیم هیئت فوتبال اصفهان درخشان ظاهر شده است، باد در ورزشگاه تختی تیران شدت گرفت. دروازه‌بان گلساپوش هم عملکرد خوبی دارد، علی میرشکاری با زدن دو گل گلساپوش را جلو انداخت تا این تایم با نتیجه ۲ بر یک به سود یزدی‌ها تمام شود.

در تایم سوم شاگردان هاشمی برای به ثمر رساندن گل تساوی تلاش زیادی کردند تا اینکه حسین کارگر بازی را به تساوی کشاند. گلساپوش حملات خطرناکی روی دروازه بهارلویی انجام داد، اما فایده‌ای نداشت و وقت قانونی بازی با تساوی ۲ بر ۲ تمام شد.

در سه دقیقه وقت اضافه دو تیم گلزنی نکردند و ضربات پنالتی خیلی طولانی شد و درنهایت این دیدار با نتیجه ۲۳ بر ۲۲ به نفع هیئت فوتبال اصفهان تمام شد.

کد خبر 665812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.