جود بلینگهام به رئال‌مادرید پیوست‌

رئال‌مادرید برای جذب جود بلینگهام با قراردادی به ارزش ۱۰۳ میلیون یورو (۸۸ میلیون پوند / ۱۱۰ میلیون دلار)، با بوروسیا دورتموند به توافق رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل از دیوید اورنشتاین خبرنگار رسانه اتلتیک، رئال مادرید بیش از ۱۰۰ میلیون یورو (۸۶ میلیون پوند/۱۰۷ میلیون دلار) برای جذب جود بلینگهام ۱۹ ساله، به دورتموند خواهد پرداخت.

این یکی از بزرگترین هزینه‌های نقل و انتقالات در تاریخ هر دو باشگاه خواهد بود، و بلینگهام قرار است در روزهای آینده برای تکمیل آزمایشات پزشکی به پایتخت اسپانیا سفر کند.

بلینگهام پس از تجربه یک فصل درخشان دیگر در دورتموند، جایی که او برنده جایزه بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا شد، و همچنین حضوری درخشان در ترکیب سه شیرها برای جام جهانی ۲۰۲۲، به عنوان یکی از پرطرفدارترین ستاره‌های اروپا بدل گشته است.

لیورپول و منچسترسیتی نیز برای مدت کوتاهی، این هافبک را زیر نظر گرفته بودند، اما بعد از اینکه بلینگهام از دورتموند خداحافظی کرد، ظاهراً به دنبال خانه‌ای در مادرید بود، سپس، تنها چیزی که باقی ماند این بود که دو باشگاه بر سر مبلغی، به توافق برسند.

در واقع، مدتی است که به طور گسترده گزارش شده که بلینگهام به صورت شخصی با رئال‌مادرید توافق کرده است. اکنون توافق کامل بین دو باشگاه نیز وجود دارد. او وارد یک تیم پر از ستاره (به ویژه در خط هافبک)، شده، اما برای رئال، این قرارداد بسیار مهم است، زیرا با وجود بازیکنانی مانند ادواردو کاماوینگا، اورلین چوآمنی و فده والورده، حضور بلینگهام در سانتیاگو برنابئو، اساساً خط هافبک را تا دهه آینده بیمه خواهد کرد.

همانطور که خبرنگار رسانه اتلتیک خاطرنشان می‌کند، پشت سر گذاشتن آزمایش‌های پزشکی بلینگهام در باشگاه جدیدش، قریب‌الوقوع است. پس از آنکه کریم بنزما، روز یکشنبه رسماً به ۱۴ دوره حضور خود در اسپانیا پایان داد، احتمالاً اکنون توجه سران سفید پوشان، به تقویت خط حمله معطوف خواهد شد.

کد خبر 665798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.