کشف ۷ میلیارد انواع کالای قاچاق در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری چهار قاچاقچی کالا و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هفت میلیارد و ۵۰ میلیون ریال توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهر به سه دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از متوقف شدن خودروها در هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از آنها پرداختند و در این عملیات هشت دستگاه ال‌ای‌دی و یک دستگاه کولر گازی، ۱۹ عدد سشوار، پنج عدد قهوه‌ساز، یک ماشین ظرفشویی ۶۹۱۲ توپ شیطونک، ۱۵ کیلوگرم خلال دندان، ۲۲۰ ثوب تیشرت، ۱۲۰ عدد نمک‌پاش چوبی، ۲۶۴۰ عدد آب نبات ،۴۰ کیلوگرم چسب مایع، یک گیربکس خودرو خارجی، ۲۶۰ لیتر سوخت گازوئیل و یک دستگاه آبمیوه‌گیری صنعتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه تمام کالاهای مکشوفه فاقد مدارک معتبر گمرکی و به صورت قاچاق تهیه شده بودند، گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق مشکوفه را هفت میلیارد ریال و ۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه چهار نفر به اتهام تهیه و حمل کالای قاچاق دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 665761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.