سند توسعه شهرستان کوهرنگ مصوب شد

نماینده شوراهای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری در شورای عالی استان‌ها از تصویب سند توسعه شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: سند توسعه این شهرستان شامل تمام زیرساخت‌های مورد نیاز درباره عمران و اشتغال است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر عسگری‌حسنوند امروز _چهارشنبه هفدهم خردادماه_ در نشست با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه شهرستان کوهرنگ جزو ۳۰ شهرستان کل کشور است و سند توسعه برای این شهرستان مصوب شد، اظهار کرد: سند توسعه شهرستان شامل تمام زیرساخت‌های مورد نیاز درباره عمران و اشتغال بر اساس شناخت و تحلیل درونی و بیرونی، دستیابی به مسائل استراتژیک شهرستان و انتظارات مردم است.

وی افزود: در صورت محقق شدن این مهم، متولیان امر توسعه شهرستان به‌صورت هدفمند و با تصمیم‌گیری‌های آگاهانه و مبتنی بر مسیرهای از پیش تعیین‌شده و مشخص حرکت می‌کنند و مانع تصمیم‌گیری‌های مقطعی و واکنشی شده‌اند که موجب ایجاد وحدت نظر میان مسئولان خواهد شد، بنابراین شفاف‌سازی میزان اعتبارات تخصیصی سند توسعه شهرستان از ضروریات است.

نماینده شوراهای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: با توجه به محرومیت‌های بالا در روستاهای شهرستان کوهرنگ و مصوبات خوبی که در سفر رئیس‌جمهور به شهرستان دریافت شد، انتظار می‌رود اعتبارات تخصیصی این سفر و اقدامات صورت پذیرفته به اطلاع مردم رسانده شود.

وی با اشاره به لزوم تعیین تکلیف پیمانکار جاده‌های روستایی شهرستان‌ها تصریح کرد: با توجه به اینکه پیمانکاران راه‌های روستایی شهرستان‌ها، مبلغ پیش‌پرداخت اجرای پروژه را سه سال پیش دریافت کرده‌اند اما تاکنون مستقر نشده‌اند، به این موضوع باید رسیدگی شود.

کد خبر 665706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.