رقابت سخت منچستریونایتد و چلسی برای جذب فوق ستاره برزیلی

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _ چهارشنبه هفدهم خرداد ۱۴۰۲_ به شرح زیر است:

سان:

* چلسی با آغاز مذاکرات برای جذب نیمار، در این راه، به رقیب منچستریونایتد تبدیل شده است.

* مین جائه کیم، مدافع ناپولی پیش از امضای قرارداد با منچستریونایتد، با هم تیمی‌هایش در ناپل خداحافظی کرده است.

* تیری آنری، اسطوره آرسنال، قصد دارد پیشنهاد دستیاری یولیان ناگلزمن در پاری سن ژرمن را رد کند.

دیلی میل:

* برایتون در حال بررسی ارسال پیشنهادی در حدود ۴۰ میلیون پوند برای جذب لوی کولویل مدافع چلسی است.

* تاتنهام به جذب هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد، علاقه دارد زیرا باشگاه شمال لندن، به دنبال اجرایی کردن برنامه‌های نقل و انتقالات تابستانی خود، پس از انتصاب آنگه پستکوگلو به عنوان سرمربی جدید است.

* نیل وارناک با وجود این واقعیت که در نیمه راه فصل آینده لیگ‌برتر فوتبال انگلیس ۷۵ ساله خواهد شد، موافقت کرده که همچنان به عنوان سرمربی تیم تازه لیگ‌برتری شده هادرزفیلد تاون فعالیت کند،

دیلی میرر:

* منچستریونایتد در تابستان امسال به دنبال فروش هشت بازیکن تیم اصلی از جمله کاپیتان باشگاه، هری مگوایر و آنتونی مارسیال است.

* یوفا، پس از شدت گرفتن اعتراضات هواداران رم، نسبت به عملکرد آنتونی تیلور در فینال لیگ اروپا، اعلام کرده که از عملکرد این داور، رضایت کامل دارد.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که باشگاه ولزی راکسام، در حال آماده سازی پیشنهادی برای جذب کرتیس مین، مهاجم سابق میدلزبرو است.

اتلتیک:

* بارسلونا، پس ازتایید"برنامه‌های مالی‌اش"، برای ثبت قراردادها و طرح خریدهای جدید، چراغ سبز نشان داده است.

دیلی تلگراف:

* باشگاه برایتون در تابستان امسال، برای فروش مویسس کایسدو بیش از ۷۰ میلیون پوند طلب خواهد کرد این درحالی است که رقابت برای امضای قرارداد با این هافبک، به اوج خود رسیده است.

* آندره‌آ رادریزانی، مالک لیدز یونایتد، قرار است ۴۹ درصد سهام باشگاه را به کمپانی ersEnterprises بفروشد.

* انگلیس قصد دارد برای اولین بار طی بیش از ۲۰ سال گذشته، میزبان زیمبابوه باشد که این، نشان دهنده از سرگیری روابط خوب در ورزش کریکت بین کشورهاست، آن‌ها حتی می‌توانند از ملت آفریقا و همچنین بنگلادش دعوت کنند تا در سال‌های آینده، رقابت‌های کریکت آزمایشی را در انگلیس انجام دهند.

* لیونل مسی دو پیشنهاد نامعلوم از باشگاه‌های اروپایی روی میز دارد که هنوز فاش نشده‌اند و گزارش‌ها در اسپانیا حاکی از آن است که احتمالاً این دو پیشنهاد، از لیگ‌برتر به دست فوق ستاره آرژانتینی رسیده است.

* داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، علی‌رغم اینکه پیشنهاد سودآوری از سوی عربستان سعودی دریافت کرده، ظاهراً برای یک فصل دیگر مایل است در اولدترافورد بماند.

روزنامه گاردین:

* چلسی وارد رقابت برای جذب گابری ویگا، هافبک فوق‌العاده سلتاویگو شده است و به احتمال زیاد کای هاورتز را برای جذب او قربانی خواهد کرد.

تایمز:

* رئال مادرید آماده است تا برای جذب کای هاورتز از چلسی، اقدام کند، این تیم، پس از خروج غیرمنتظره کریم بنزما، به دنبال یافتن مهاجم مدنظر خود است.

* آلن سن ماکسیمین پس از انتشار بیانیه‌ای احساسی در شبکه‌های اجتماعی، درباره آینده خود در باشگاه نیوکاسل تردید ایجاد کرد.

دیلی رکورد:

* باشگاه سلتیک، برای جذب انزو مارسکا مربی تیم آسکولی که در سری B ایتالیا فعالیت می‌کند، رقابت سختی با منچسترسیتی و لستر خواهد داشت.

سان اسکاتلند:

* جان کندی بازیکن تیم فوتبال سلتیک به سران این باشگاه گفته است که می‌خواهد راهی تاتنهام شود تا دوباره زیر نظر آنگه پستکوگلو در تاتنهام بازی کند.

کد خبر 665681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.