مشاوره، عیب‌یابی و تعمیر خودروی شهروندان به‌ مناسبت هفته محیط زیست

رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد از آغاز طرح مشاوره و عیب‌یابی خودروها به‌صورت رایگان و تعویض و تعمیر قطعات خودروها با ۲۰ درصد تخفیف به‌مناسبت هفته محیط زیست در تعمیرگاه‌های منتخب سطح شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد پذیرا اظهار کرد: این طرح به مناسبت هفته محیط زیست به منظور کاهش آلاینده‌های هوا و با هدف کاهش تردد خودروهای دارای نقص فنی، با همراهی معاونت محیط زیست، خدمات شهری شهرداری مشهد و مشارکت اتحادیه تعمیرگاه‌ها و خدمات فنی خودرویی در حال انجام است.

وی افزود: در این طرح که از پانزدهم خردادماه آغاز شده است و تا سی‌ام خردادماه ادامه دارد، هفت تعمیرگاه و خدمات فنی خودرویی در سطح شهر اقدام به مشاوره و عیب‌یابی خودروها به صورت رایگان و ارائه خدمات با تخفیف ویژه ۲۰ درصدی می‌کنند.

رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به مراکز تعیین شده برای انجام مشاوره و عیب‌یابی رایگان خودرو خاطرنشان کرد: مراکز تعیین شده شامل تعمیرگاه امیران در بلوار چمن، نبش چمن یک، تنظیم موتور هامون مکران در الهیه، سجادیه ۷۳، تعمیرگاه آریان‌فر در کوی امیر، نبش خیبر ۱۱، مهندسی خودرو برنا پویا در چهار قطعه مانده به فرمانیه ۱۰، تنظیم موتور پایتخت در بلوار توس، توس ۷۶، تعمیرگاه رضا در نامجو، نامجو ۱۳/۱، خدمات خودرویی یاس و بین عبدالمطلب ۹ و ۱۱ است.

پذیرا گفت: از شهروندان تقاضا داریم در راستای تحقق هوای پاک ازظرفیتی که شهرداری مشهد فراهم کرده است، برای تنظیم موتور خودروی خود و عیب‌یابی احتمالی آن استفاده کنند.

وی افزود: به‌طور معمول این طرح در مناسبت‌های محیط زیستی اجرا می‌شود و اجرای آن در فروردین‌ماه ۱۴۰۲، با بیش از ۱۰ میلیارد ریال صرفه‌جویی برای شهروندان و زائران همراه بوده است.

کد خبر 665669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.