دستگیری سوداگران مرگ با بیش از ۷۲ کیلوگرم تریاک در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف ۷۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر با همکاری مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، طی انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از انتقال محموله مواد افیونی در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن گشت‌زنی‌های هدفمند و کنترل مسیر انتقال این محموله مواد مخدر، دو دستگاه خودروی مگان و سمند متعلق به متهمان را رؤیت، در عملیاتی ضربتی آنها را متوقف و در بازرسی از آنها ۷۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک به همراه شش قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به اینکه در این عملیات دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، بر عزم جدی پلیس شهرستان در مقابله با سوداگران مرگ تأکید و خاطرنشان کرد: شهروندان اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق، نگهداری و توزیع مواد مخدر را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 665582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.