افتتاح یادمان شهدای گمنام شهرستان قصرشیرین

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه از افتتاح یادمان شهدای گمنام شهرستان قصرشیرین خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، سردار بهروز خوشبخت در جلسه مراسم افتتاح یادمان شهدای گمنام شهرستان قصرشیرین با اشاره به جزئیات این پروژه اظهار کرد: هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در سال ۱۳۹۵ که این شهر میزبان سه شهید گمنام دفاع مقدس شد، هیئت امنای شهدای گمنام نیز تشکیل شد و ارائه طرح یادمان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: یکی از نکات قابل توجه و اساسی در روند طراحی یادمان، این بود که ایده بنا به تأیید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان پرچم‌دار نهضت یادمان‌سازی برسد، لذا طرح تهیه شده جهت اخذ تاییدیه به اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان ارسال شد که طرح به تصویب رسید.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه گفت: یادمان شهدای گمنام، هم‌اکنون مرکز ثقل همه برنامه‌ها و آئین‌های دینی و انقلابی مردم شهر قصرشیرین است و به دلیل اشرافی که هیئت‌امنا و مجریان پروژه بر لزوم به‌کارگیری پیوست‌های فرهنگی مؤثر دارند، در این‌باره نیز تدابیر آینده‌نگرانه‌ای اتخاذ شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: همان‌گونه که در قرن‌های گذشته امامزادگان در جای‌جای ایران اسلامی مورد تکریم قرار گرفتند و در بستر زمان محل رجوع مؤمنان شده‌اند، یادمان‌های شهدای گمنام نیز چنین جایگاهی خواهند داشت و به نور وجودی آنان، مسیر تعالی و پیشرفت نسل جوان منور خواهد بود.

وی گفت: مراسم افتتاح یادمان شهدای گمنام شهرستان قصرشیرین روز چهارشنبه، هفدهم خردادماه و از ساعت ۱۸ در پارک شاهد این شهرستان با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و معاون هماهنگ‌کننده نزاجا در محل این یادمان برگزار خواهد شد.

کد خبر 665572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.