۴۸ ساعت عملیات نفس‌گیر در اتوبان شهید آقابابایی / ایمن‌سازی با ۱۵۰ کامیون مصالح

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به عملیات شبانه‌روزی پس از گذشت ۴۸ ساعت از وقوع حادثه نشست زمین و ایجاد حفره در اتوبان شهید آقابابایی گفت: عملیات بلوکاژ روی لوله فاضلاب تعویض شده در این اتوبان به اتمام رسید.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه عملیات پُرسازی ترانشه و حفره ایجاد شده و ایمن‌سازی محل در حال اجرا است، اظهار کرد: اکنون با همکاری و بسیج نیروهای شهرداری و شرکت آب و فاضلاب استان، مصالح مورد نیاز از مناطق تعیین شده از اطراف برای پرسازی حفره در اتوبان شهید آقابابایی توسط کامیون‌ها متناسب‌سازی شدند تا اصول ایمن‌سازی این محل انجام شود.

وی با اشاره به اینکه شاید بیش از ۱۵۰ کامیون حامل خاک و مصالح برای پرسازی حفره در اتوبان شهید آقابابایی مورد احتیاج باشد، افزود: با انجام و اتمام عملیات پُرسازی ترانشه و حفره ایجاد شده و ایمن‌سازی محل، عملیات آسفالت این منطقه بدون وقفه اجرا خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در حال حاضر مراحل پایانی این پروژه در حال انجام است و مقرر شده است که یک تیم فنی حوادث چند وقت اخیر فرونشست بر شبکه‌های انتقال فاضلاب در کلان‌شهر اصفهان را مورد بررسی قرار دهند و پس از کسب اطلاعات لازم، نتایج علل حوادث به‌طور دقیق ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: عملیات شبانه‌روزی پس از گذشت ۴۸ ساعت از وقوع حادثه نشست زمین و ایجاد حفره در اتوبان شهید آقابابایی با عملیات بلوکاژ روی لوله فاضلاب تعویض شده در این اتوبان به اتمام رسید.

کد خبر 665567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.