نخستین جشنواره عکاسی بهارانه از فضای سبز شهر اصفهان برگزار می‌شود

مدیر روابط‌عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از برگزاری نخستین جشنواره عکاسی بهارانه از فضای سبز شهر اصفهان خبر داد و گفت: این جشنواره ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و عموم شهروندان است.

جواد الهی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره عکاسی بهارانه از فضای سبز شهر اصفهان اظهار کرد: این جشنواره ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و عموم شهروندان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه عکاسی از فضاهای سبز شهری از جمله پارک‌ها و باغ گل‌ها موضوع این جشنواره است، افزود: علاقه‌مندان با استفاده از دوربین عکاسی و دوربین تلفن همراه امکان شرکت در این جشنواره را دارند.

مدیر روابط‌عمومی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به هدایای در نظر گرفته شده برای نخستین جشنواره عکاسی بهارانه از فضای سبز این کلان‌شهر ادامه داد: در پایان این جشنواره به ۱۰ نفر از منتخبان جوایزی به‌همراه لوح تقدیر اعطا و گواهی شرکت در جشنواره برای تمام برگزیدگان صادر می‌شود.

نخستین جشنواره عکاسی بهارانه از فضای سبز شهر اصفهان برگزار می‌شود

وی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار برای این جشنواره تا نوزدهم خردادماه تمدید شده و زمان اعلام نتایج بیست‌وپنجم خردادماه سال جاری همزمان با روز گل و گیاه است.

الهی‌فر گفت: نحوه ارسال آثار به‌صورت فایل در پیام‌رسان ایتا همراه با مشخصات به شماره ۰۹۱۳۴۰۲۰۳۴۱ بوده و نشانی دبیرخانه جشنواره، خیابان ۲۲ بهمن، مجتمع اداری امیرکبیر، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان است.

کد خبر 665560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.