مشخصات فنی جهت خرید پکیج های بوتان

در این نوشتار از تیم فنی مهندسی دماپویا قصد داریم مشخصات فنی خرید پکیج های بوتان را بررسی کنیم. در واقع پکیج ها از تجهیزات گرمایشی مورد نیاز هر ساختمان هستند که آبگرم لازم را فراهم می کنند.

در هر ساختمان نیاز به آبگرم داریم تا تجهیزات حرارتی مانند رادیاتورها، سیستم گرمایش از کف و غیره بتوانند گرمایش محیط را تامین کنند. همچین برای انجام اموری مانند شست و شو، استحمام و پخت و پز نیز نیاز به آبگرم داریم تا آنها را به راحتی انجام دهیم. برای این منظور انواع مختلفی از پکیج ها تولید و عرضه می شوند که در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد.

برند بوتان از سازنده های شناخته شده و از بزرگ ترین برندهای بازار در عرصه ی تجهیزات حرارتی می باشد که در این نوشتار نیز سعی داریم به مشخصات فنی پکیج های بوتان بپردازیم. این کمپانی از سال ۱۳۴۴ فعالیت خود را آغاز کرده است و از معتبرترین شرکت های سازنده ی پکیج و انواع رادیاتور به شمار می رود که محصولات آن مورد استقبال جدی قرار می گیرد. انواع مدل های پکیج این برند شامل پکیج دیواری و پکیج چگالشی می باشد. ناگفته نماند که برای خرید این محصول و آشنایی با دیگر برندها می توانید وارد صفحه مربوطه آن در وبسایت دماپویا شوید و آگاهانه دست به انتخاب بزنید.

از ویژگی های پکیج های بوتان بررسی سری دیواری آن است که ایمنی کاملی دارد و کاربرد آن گسترده می باشد. برای تامین ایمنی این محصولات بوتان، طراحان این کمپانی از دودکش مخصوص دوجداره در ساخت آن استفاده می کنند تا برای خروج دود از دستگاه و تامین هوای تازه به کار گرفته شود. دود ناشی از احتراق از یک جدار خارج شده و از جدار دیگر هوای تازه مورد نیاز برای احتراق وارد می شود. از دیگر مشخصات آن استفاده از قطعات ایتالیایی در ساخت این پکیج ها می باشد. در نتیجه در مدت زمان زیاد دچار استهلاک نخواهند شد و طول عمر زیادی دارند.

برای بررسی مشخصات فنی پکیج های این برند می توان به این نکته اشاره داشت که این تجهیزات گرمایشی در سری های فن دار و بدون فن تولید می شوند. سری های فن دار مجهز به پمپ سیرکوله سه سرعته هستند و در مصرف سوخت نیز کم مصرف به شمار می روند. با برق مصرفی تک فاز عمل می کنند و مجهز به سیستم جرقه زن خودکار می باشند. می توان مدل های مختلف این پکیج را به حسگر دمای محیط بیرون متصل کرد و بازدهی بهتری را دریافت نمود. همچنین از مشخصه های مهم دیگر آن این است که مجهز به دو مبدل حرارتی ایتالیایی می باشند تا آب گرم مصرفی و آب سیستم گرمایشی را تامین کند. پکیج های دیواری بوتان فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و دارای استاندارد ملی ایران و CE می باشند. این مدل های بر اساس نیازهای مختلف در طراحی های گوناگون ارائه می شوند.

مدل های چگالشی این برند که به معرفی مشخصات فنی در مورد آنها خواهیم پرداخت، راندمان بالایی دارند. این پکیج ها آب گرم مصرفی را بهتر تامین می کنند. این مدل ها با استفاده از گرمای ناشی از تبخیر بخار آب موجود استفاده می کند. گرمای دود داخل سیستم احتراق قبل از خروج از پکیج گرمایش آب را انجام می دهد. پکیج های چگالشی بوتان مجهز به مبدل حرارتی اند که از فولاد ضدزنگ ساخته می شود و از استنلس استیل یا آلیاژ آلومینیوم بوده و در نتیجه دچار استهلاک زودرس نخواهند شد. برای کاهش میعان آب و رساندن PH آن به ۷ از کیت خنثی کننده اسیدی بودن استفاده می شود و آب حاصل از میعان نیز به وسیله لوله تخلیه می شود.

شما عزیزان می توانید می توانید جهت خرید پکیج دیواری بوتان به صفحه مربوطه مراجعه کرده و تجربه خریدی موفق را داشته باشید. این فروشگاه به سراسر کشور ارسال دارد و محصول خود را می توانید درب منزل تحویل بگیرید. همچنین می توانید برای انتخاب از راهنمایی های رایگان این مجموعه به صورت تلفنی به شماره زیر ۰۲۱۷۷۶۱۹۱۲۰ بهرمند شوید. برای این منظور می توانید در تمامی ساعات اداری با کارشناسان در ارتباط باشید.

کد خبر 665557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.