افتتاح نخستین واحدهای نهضت ملی مسکن در هفته دولت

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: نخستین واحدهای نهضت ملی مسکن که عملیات اجرایی آن‌ها در شهرهای جدید طی دولت سیزدهم آغاز شد، در مراحل پایانی قرار دارد و بخشی از آنها در هفته دولت سال جاری افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری درباره برنامه شرکت عمران شهرهای جدید برای افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید که در مرحله تکمیل قرار دارند، اظهار کرد: نخستین واحدهای نهضت ملی که در شهرهای جدید عملیات اجرایی آنها به‌طور مشخص طی دولت سیزدهم آغاز شد، در مراحل پایانی قرار دارد و بخشی از آنها در هفته دولت سال جاری افتتاح خواهد شد.

وی افزود: نخستین بسته نهضت ملی مسکن به تعداد ۱۵۰۰ واحد که از خردادماه ۱۴۰۱ عملیات اجرایی آن در شهر پرند آغاز شده بود و اکنون در مراحل پایانی قرار دارد، در هفته دولت تکمیل و تحویل می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: رویکرد ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در پرند مدیریت منابع، کنترل پروژه و بهره‌مندی از پیمانکاران توانمند بود که قرار است تا این رویکرد برای سایر واحدهای در حال ساخت و در حال برنامه‌ریزی اعمال شود.

جعفری پیشرفت فیزیکی ۱۵۰۰ واحد نهضت ملی پرند را ۸۵ درصد دانست و تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده است تا با این رویکردها بتوانیم سرعت احداث و تکمیل واحدهای نهضت ملی مسکن را در شهرهای جدید سرعت بخشیم.

وی همچنین با توضیح اینکه دولت سیزدهم در ابتدای شروع به فعالیت خود، بخشی از واحدهای مسکونی را با پیشرفت ۱۰ درصد یا کمتر از ۱۰ درصد تحویل گرفت، از برنامه تکمیل این واحدها خبر داد و گفت: این پروژه‌های مسکونی که از دولت قبل تحویل گرفته شد در پرند، پردیس و سایر مناطق قرار دارد و در حال تکمیل است.

کد خبر 665482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.