محور جنوب _ شمال اتوبان شهید آقابابایی مسدود است/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: با توجه به حفره ایجاد شده در اتوبان شهید آقابابایی و مسدود بودن محور جنوب_شمال اتوبان، محورهای جایگزین برای رفاه حال شهروندان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین حق‌شناس در جلسه شورای ترافیک شهر اصفهان با اشاره به حفره ایجاد شده در اتوبان شهید آقابابایی اظهار کرد: با توجه به مسدود بودن محور جنوب-شمال این اتوبان، محورهای جایگزین برای رفاه حال شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مسیرهای جایگزین از خیابان جی تا پل هفتون، خیابان خواجه عمید، خیابان صفاییه، خیابان تالار و خیابان پروین و از سمت شرق نیز کنارگذر شرق مشخص شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: تمهیداتی برای اطلاع‌رسانی مسیرهای جایگزین به شهروندان اندیشیده شده و به‌صورت بنر در مسیرهای مشخص نصب شده است.

محور جنوب _ شمال اتوبان شهید آقابابایی مسدود است/ شهروندان از محورهای جایگزین استفاده کنند

خدمات‌رسانی نیروهای خدمات شهری برای ترمیم حفره ایجاد شده در اتوبان شهید آقابابایی

مهدی بقایی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان نیز اظهار کرد: از روز گذشته همزمان با عملیات عمرانی نیروهای شرکت آب و فاضلاب، نیروهای خدمات شهری شهرداری اصفهان از جمله کنترل نظارت، خدمات موتوری و آتش‌نشانی نیز در محل حادثه حاضر شده‌اند و در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی افزود: در این جلسه نقاط ترافیکی و مسیرهای جایگزین به‌دلیل مسدود بودن اتوبان شهید آقابابایی بررسی شد.

کد خبر 665439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.