رئال مادرید به دنبال مهاجم آلمانی چلسی

کای هاورتز با توجه به وضعیت خط حمله رئال مادرید مورد توجه این تیم قرار گرفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، باشگاه چلسی در این تابستان قیمت ۵۲ میلیون پوندی برای مهاجم خود، کای هاورتز در نظر گرفته است و باشگاه رئال مادرید به دنبال بهبود خط گزینه‌های خط حمله خود در فصل آتی است.

بازیکن ۲۳ ساله یکی از بازیکنان ثابت آبی‌ها در این فصل بوده و اگرچه تیمش در رده دوازدهم فصل را به پایان رساند، او در ۳۰ مسابقه از ابتدای برای تیمش به میدان رفت و ۸ گل برای چلسی زد.

هاورتز پس از انتقال به استمفوردبریج از بایرلورکوزن قبل از فصل ۲۰۲۰-۲۱، موفق شده ۳۲ گل در ۱۳۹ برای آبی‌ها به ثمر برساند که برجسته‌ترین گل او، تنها گل فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ است.

چلسی قیمت درخواستی ۵۲ میلیون پوندی را برای هاورتز تعیین کرده و به دنبال آن است تا تیم ازهم پاشیده خود را قبل از شروع کار پوچتینو منسجم کند. اعتقاد بر این است که رئال مادرید مایل است تا تلاش‌های خود را برای آوردن هاورتز به برنابئو افزایش دهد، آن هم در حالی که تأیید شده است که بنزما، مهاجم فرانسوی در تابستان امسال به دوران ۱۴ ساله خود در لوس بلانکوس پایان خواهد داد.

ستاره آلمانی مشتاق انتقال به لالیگا است و چلسی هاورتز را به عنوان یک دارایی قابل فروش می‌بیند، زیرا باشگاه به دنبال کاهش حجم پرداختی‌های تیم خود در آستانه فصل جدید است.

کد خبر 665423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.