۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
آلگری و سوال بزرگ یوونتوس

آینده سرمربی ایتالیایی در یوونتوس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، ماسیمیلیانو آلگری روز یکشنبه در مصاحبه بعد از بازی تردیدها را در مورد آینده‌اش در یوونتوس افزایش داد. بیانکونری یک فصل بدون جام دیگر را زیر نظر سرمربی اهل توسکانی به پایان رسانده و علیرغم انقضای قرارداد وی در ژوئن ۲۰۲۵، آینده او در استادیوم آلیانز به طور فزاینده‌ای نامشخص است.

آلگری در مصاحبه خود احساساتی به نظر می‌رسید و صدایش چندین بار در طی مصاحبه لرزید. او پیام‌های واضحی را برای باشگاهش ارسال کرد: من فقط به اینجا آمدم تا از بچه‌ها و همه کسانی که در کمپ تمرینی با من کار کردند تشکر کنم. من واقعاً به این تیم، این مردان، بازیکنان، کادر فنی، فیزیوها و همه کسانی که تمام سال را کاملاً حرفه‌ای و با صبر کار کردند افتخار می‌کنم. ما فصل را اینجا به پایان می‌بریم.

سرمربی یوونتوس افزود: سال سختی بود، اما در عین حال سال فوق‌العاده‌ای بود. باشگاه روی تیم تمرکز خواهد کرد، من به تعطیلات خواهم رفت و از ۱۰ جولای کار را از سر خواهم گرفت.

کارشناسان خاطرنشان کردند که ادعاهای آلگری در مورد آینده‌اش "غیرقابل درک" است و این سرمربی هرگز به جزئیات برنامه‌های خود برای فصل آینده و آنچه یوونتوس برای بازگشت به اوج نیاز دارد، نپرداخت.

وی یادآور شد: دیگران مسئول هستند که درباره آینده من تصمیم بگیرند. شما باید این سوالات را از باشگاه بپرسید، نه از من.

آلگری در این فصل به دلیل عدم کسب نتیجه و سبک بازی دفاعی‌اش به شدت مورد انتقاد اکثر هواداران یوونتوس قرار گرفته است.

به نظر می‌رسد برخی از بازیکنان از مدیریت او ناراضی هستند، همانطور که در نشست خبری پیش از بازی نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل سویا در ماه گذشته خوان کوادرادو مشخص کرد. علاوه بر این، بازیکنانی مانند دوشان ولاهوویچ و فدریکو کیه‌زا گاهی اوقات در این فصل در زمین ناراحت به نظر می‌رسیدند.

ممکن است آلگری در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ همچنان سرمربی باقی بماند، اما آخرین مصاحبه این مربی پس از آخرین بازی تیمش نشان داد که وضعیت او در تورین اصلاً مشخص نیست.

کد خبر 665420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.