باستونی: از قاتل‌ها و دزدها می‌ترسیم نه از منچسترسیتی

مدافع اینترمیلان اعتراف کرد که تیمش برابر سیتی در فینال لیگ قهرمانان کار سختی در پیش دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، الساندرو باستونی اعتراف کرد: سیستم پپ گواردیولا در منچسترسیتی بسیار کارآمد است اما به پیروزی تیمش در فینال لیگ قهرمانان اروپا ایمان دارد.

مدافع ۲۴ ساله ایتالیایی در فصول اخیر مرتباً با انتقال به لیگ برتر مرتبط شده اما همه توجهات به بازی اینتر و سیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا معطوف شده است. در حال حاضر هر دو تیم هیچ شایعه‌ای در خصوص نقل و انتقالات ندارند و همه چیز متمرکز به دیدار آخر آن‌ها در این فصل است.

اینتر نقاط قوت خود را در برد مقابل میلان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نشان داد، اما برتری منچسترسیتی برابر رئال مادرید، زنگ خطر را برای این تیم به صدا درآورده است.

باستونی در یک نشست خبری ابتدا در مورد آنچه اینتر باید در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی انجام دهد، تاکید کرد: مسابقه سختی در پیش است. فینال لیگ قهرمانان روبروی ماست و البته ما آماده و مصمم هستیم و خوشحالیم که می‌توانیم چنین مسابقه‌ای را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: ما بازی‌های زیادی از سیتی دیده‌ایم، ارزش آن‌ها را می‌دانیم و می‌دانیم که نزدیک کردن آن‌ها به بازی‌مان می‌تواند برای ما مشکل ایجاد کند. در چند روز آینده بهتر وضعیت را بررسی خواهیم کرد، چرا که تا اینجا به لیگ فکر می‌کردیم.

مدافع ایتالیایی اینتر با تعبیر جالبی احساسش را نسبت به تقابل با سیتیزن‌ها تصریح کرد: باید بگویم که از قاتل‌ها و دزدها می‌ترسم، نه از بازیکنان منچسترسیتی. ما باید با ذهنی روشن به زمین برویم و فوتبال بازی کنیم. سیتی بازیکنان زیادی در اختیار دارد که می‌توانند تیم ما را به مشکل بیاندازند. این رویایی است که کمتر کسی فکر می‌کرد امسال به آن برسیم، ما مفتخریم که می‌توانیم با پیراهن اینتر در استانبول به میدان برویم و در این مرحله می‌خواهیم برنده شویم.

کد خبر 665413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.